Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

XLAB se s virtuálními eventy prosazuje v ČR i zahraničí, o marketing se postará #mdworks

© XLAB

Primárním předmětem podnikání společnosti XLAB byly velké multimediální show. S nástupem pandemické situace XLAB o předmět podnikání téměř ze dne na den přišel a musel se rychle přizpůsobit novým podmínkám na trhu. V segmentu virtuálních eventů se XLAB úspěšně prosazuje v ČR i ve světe. Pro další růst si navíc vybral nového partnera, digitální agenturu #mdworks, která bude zajišťovat širokou marketingovou podporu.

Je 17. listopadu 2019 a zaplněné Václavské náměstí jedním dechem sleduje budovu Národního muzea. Jeho nově zrekonstruovaná fasáda slouží jako plátno pro sekvenci animací, videí a fotografií z období komunistické vlády v Československu s názvem Cesta ke svobodě. K příležitosti 30. výročí Sametové revoluce totiž připravil XLAB unikátní videomapping, který sklidil velmi pozitivní ohlasy. Stejně jako rok předtím, když český národ slavil 100. výročí vzniku samostatného Československa s projektem Videomapping století. Multimediální show od XLABu jsme tehdy mohli vidět na nejvýznamnějších eventech, ať už se jednalo o sport, fashion, hudbu či filmy. Pak ale přišla pandemie Covidu-19 a celý eventový segment jako by přestal existovat.

Díky soudržnosti týmu se z hrozby stala velká příležitost

Nastal rok 2020 a s ním pandemie Covidu-19, která znamenala pro XLAB ztrátu zakázek na rok dopředu a spolu s uzavřením hranic také komplikace chodu pobočky v New Yorku. Ze dne na den tak společnost přišla o těžiště svého podnikání. Mohlo se zdát, že firma již nemá budoucnost ve svých rukou, ale v tu chvíli se ukázal charakter týmu. Téměř všichni z XLAB týmu zůstali a snažili se udržet vysoko nasazenou laťku. Týdny pracovali bez vidiny jakéhokoliv příjmu a díky zkušenostem z live broadcastů, TV, software vývoje a znalosti trhu se rychle adaptovali pro segment virtuálních eventů.

Reklama
MMcite

Díky virtuálním eventům dokáže XLAB propojit lidi z celého světa v ohromném množství podob. Kombinuje virtuální studio, interaktivní prvky, Q&A, business bloky a zábavu v reálném čase. Také dokáže simultánně tlumočit z až 8 rozdílných jazyků. Virtuální konference se osvědčily jako velice efektivní pro zhodnocení výsledků a business plánů nebo představení nových produktů. Prostřednictvím virtuální konference dokáže XLAB propojit řečníky i diváky z různých částí světa, a to vše v kvalitě živého televizního přenosu. Pro náročnější vícedenní konference zavádí XLAB propracovaný systém interakcí, který obsahuje např. Q&A, hlasování, kvízy apod. To celé ve 3D grafice, kterou klient zvolí. Cílem je získání wow efektu a maximální pozornosti každého z diváků během prezentace klíčových informací. „Eventy navíc už umíme udělat tak, aby jim nechyběla ani potřebná networkingová či teambuildingová část,“  doplňuje Jindřich Trapl, CEO společnosti XLAB.

Virtuální konference jsou ale jen část toho, čím se aktuálně XLAB zabývá. Připravuje například i Hybridní eventy, které jsou dobrou příležitostí, jak zkombinovat live & virtuální eventy a mít přitom velký dosah. Částečné on-line řešení zachovává element zábavy, šetří cestovní či ubytovací náklady a v neposlední řadě také díky sníženým nárokům na cestování zlepšuje dopad na životní prostředí.

Úspěch zaznamenává XLAB v ČR i v zahraničí. S virtuální roadshow pro AXIS, kde se potkalo více než 60 řečníků mluvících 11 jazyky, se například probojoval mezi finalisty letošních světových cen BEA Awards. XLAB event, který zahrnoval více než 3 500 unikátních živých přenosů, připravoval ve spolupráci se společností Happenee.

Marketing pro XLAB bude zajišťovat #mdworks

Novinkou v XLABu je také navázání spolupráce s agenturou #mdworks, která bude pro XLAB zajišťovat aktivity digitálního marketingu. „XLAB je velmi progresivní společnost, která svým jménem už přesahuje hranice českého byznysu a má za sebou celou řadu velice zajímavých projektů. Spolupráci vnímáme jako příležitost podílet se na něčem výjimečném“, uvedl ke spolupráci Daniel Pech, zakladatel #mdworks.

Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)