Komunikaci, která má za cíl zvýšit frekvenci nákupu hermelínu a ukázat možnosti tepelné úpravy, připravila Publicis Groupe.
Společnost Savencia Fromage & Dairy Czech Republic spustila 10. ledna 2022 novou reklamní kampaň pro svou značku Sedlčanský Hermelín. Cestou TV spotů a reklamy v online, rádiu a místu prodeje chce české a slovenské spotřebitele informovat o možnosti využít Hermelín také v teplé kuchyni.
„Sedlčanský Hermelín má recepturu s pevnou kůrku, která během tepelné přípravy nepraskne. Se Sedlčanským Hermelínem tak máte rychlou a chutnou večeři během deseti minut, což bychom v naší komunikaci rádi zdůraznili a posunuli spotřební chování dál. Mnoho spotřebitelů je totiž zvyklých konzumovat náš sýr pouze v podobě plátků na chleba,“ popisuje cíl kampaně Tereza Matějová, manažerka pro značku Savencie. Cílem je také zvýšit frekvenci nákupu značky.
Komunikační koncept založený na personifikaci produktu Sedlčanský hermelín navrhl tým z pražské Publicis Groupe, produkci spotu zajistila společnost Sunny Jim.
Vizitka kampaně:
Klient: Sedlčanský hermelín, Savencia Fromage & Dairy Czech Republic
Agentura: Publicis Groupe
Produkce: Sunny Jim