Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Sedlčanský hermelín se ve spotu chlubí kůrkou

Komunikaci, která má za cíl zvýšit frekvenci nákupu hermelínu a ukázat možnosti tepelné úpravy, připravila Publicis Groupe.

Společnost Savencia Fromage & Dairy Czech Republic spustila 10. ledna 2022 novou reklamní kampaň pro svou značku Sedlčanský Hermelín. Cestou TV spotů a reklamy v online, rádiu a místu prodeje chce české a slovenské spotřebitele informovat o možnosti využít Hermelín také v teplé kuchyni.

 „Sedlčanský Hermelín má recepturu s pevnou kůrku, která během tepelné přípravy nepraskne. Se Sedlčanským Hermelínem tak máte rychlou a chutnou večeři během deseti minut, což bychom v naší komunikaci rádi zdůraznili a posunuli spotřební chování dál. Mnoho spotřebitelů je totiž zvyklých konzumovat náš sýr pouze v podobě plátků na chleba,“ popisuje cíl kampaně Tereza Matějová, manažerka pro značku Savencie. Cílem je také zvýšit frekvenci nákupu značky.

Reklama
ČEZ

Komunikační koncept založený na personifikaci produktu Sedlčanský hermelín navrhl tým z pražské Publicis Groupe, produkci spotu zajistila společnost Sunny Jim.

Vizitka kampaně:

Klient: Sedlčanský hermelín, Savencia Fromage & Dairy Czech Republic

Agentura: Publicis Groupe

Produkce: Sunny Jim

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)