Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

No Turning Back! Závody e-formulí lákají na novou sezonu jako z akčního filmu

Jezdci Formule E jako akční hrdinové, kteří pro protnutí cílové pásky udělají vše co je v jejich silách. I kdyby měli využít koně a bojovat v zákulisí s nepřáteli.

V nové téměř tříminutové upoutávce na osmou sezonu ve vysokém tempu jako z traileru k akčnímu filmu z dílny režiséra Sama Walkera jezdci bojují nejen se soupeři a s časem ale obrazně také proti klimatické změně. Už od založení série Formula E v roce 2014 soutěž upozorňuje na dopady klimatických změn a nutnosti udržitelnosti také v motorsportu. 

V nové kampani „No Turning Back“ se jezdci nezastaví před ničím. SPot začíná napínavým závodem v němž dojde ke kolizi. Po ní z vozů vyskočí jezdci Sam Bird, António Félix Da Costa a Pascal Wehrlein (na úvodní fotografii proskakuje výlohou korejské restaurace), aby za prohlášení komentátora že závod ještě zdaleka není u konce, dokončili za každou cenu trať alespoň po svých. Závodníci pak využijí koně, proskakují barem s DJ a přeruší i divadelní představení Julia Cézara v londýnském divadle. Napínavý děj se promítá do řady měst jako New York, Soul, Monako a Londýn, v nichž se Formule E představí. Nakonec se přeci jen při sloganu „No Turning Back.“  

Reklama
ČEZ

Po dobu celého závodu je slyšet hlas mluvící o nebezpečí klimatické krize. Za kampaní stojí studio Uncommon Creative a produkční společnost režiséra Sama Walkera Pulse Films. Uncommon loni představili nový slogan seriálu „Change. Accelerated.“ Začátek sezony je naplánován na tento víkend 28. ledna v Saudské Arábii a pokračuje v šestnácti dalších městech.

„Film oslavuje závodnickou mentalitu, nehledě na překážky a šance si vždy najde cestu, jak soutěžit s dalšími a nikdy se za žádných okolností nevzdat. Kampaň podtrhuje naši misi ve zrychlení elektrifikace a změny budoucnosti pro fanoušky motoristického sportu,“ uvedl marketingový ředitel Formule E  Henry Chilcott.

Detaily kampaně:

Agentura: Uncommon Creative Studio 

Klient: Formula E

Chief Marketing Officer: Henry Chilcott

Marketing Director: Alex Aidan

Senior Marketing Manager: Catherine McCartan 

Produkční společnost: Pulse Films

Režisér: Sam Walker

Editor: Joe Guest/Final Cut Pulse

Producent: David French

Pulse Executive Producer: Lucy Kelly

Production Manager: Kishan Patel

Editing Company Producer: Nikki Porter

DOP: Stuart Bentley

Creative Consultant: Alex Barber

Post Production Company: Rascal

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV
bardy_peter

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)