Lidl výzvou motivuje zákazníky k rostlinné stravě

Lidl se stal partnerem veggie výzvy ProVeg International Veggie Challenge. Všichni zájemci se tak mohou dozvědět, jaké přínosy má rostlinná strava a čím je prospěšná i pro životní prostředí. Výzva potrvá celý leden a už se do ní zapojilo několik tisíc účastníků.

Všichni zájemci zdarma dostanou tipy, recepty a další podporu, každý den se také dozví, kolik CO2, vody, půdy a zvířat ušetří tím, když se budou stravovat více rostlinně. Mohou si zvolit, zda se budou celý měsíc stravovat vegansky, vegetariánsky, nebo zařadí dny bez masa.

Lidlu nabízí například klimaticky neutrální značku Vemondo. Ta zahrnuje vegangurty, rostlinné nápoje, pomazánky a saláty, veganské koláče, zmrzlinu nebo například veganské mleté Next Level Hack, tofu či hummus.

Produkty pod privátní značkou Vemondo jsou nabízeny napříč zeměmi, ve kterých Lidl působí. Vybrané výrobky většinou nesou mezinárodní ochrannou známku V-label. Na podzim získaly veganské výrobky pod značkou Vemondo mezinárodní ocenění International V-Label Awards.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-44

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu
Golden Drum

MAM Exkluzivně v časopise

Kohy5
Vojtěch Tkáč z Refresheru
Gabriel Mattar
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Souboj-spotu_09_zari_1440x400
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka