Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Lidl výzvou motivuje zákazníky k rostlinné stravě

Lidl se stal partnerem veggie výzvy ProVeg International Veggie Challenge. Všichni zájemci se tak mohou dozvědět, jaké přínosy má rostlinná strava a čím je prospěšná i pro životní prostředí. Výzva potrvá celý leden a už se do ní zapojilo několik tisíc účastníků.

Všichni zájemci zdarma dostanou tipy, recepty a další podporu, každý den se také dozví, kolik CO2, vody, půdy a zvířat ušetří tím, když se budou stravovat více rostlinně. Mohou si zvolit, zda se budou celý měsíc stravovat vegansky, vegetariánsky, nebo zařadí dny bez masa.

Lidlu nabízí například klimaticky neutrální značku Vemondo. Ta zahrnuje vegangurty, rostlinné nápoje, pomazánky a saláty, veganské koláče, zmrzlinu nebo například veganské mleté Next Level Hack, tofu či hummus.

Reklama
Know

Produkty pod privátní značkou Vemondo jsou nabízeny napříč zeměmi, ve kterých Lidl působí. Vybrané výrobky většinou nesou mezinárodní ochrannou známku V-label. Na podzim získaly veganské výrobky pod značkou Vemondo mezinárodní ocenění International V-Label Awards.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu