Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Kärcher vysává stylově a paroduje módní značky

Společnost Kärcher spustila nejprve na sociálních sítích reklamu na své VC vysavače. S vážnou tváří slibuje, že do vysávání opět vrátí „wow efekt“. S ním firma pracuje napříč portfoliem už třetím rokem.

Kampaň vytvořila německá agentura Antoni. Hlavní sdělení videí, že vysavač má dva módy, respektive dvě úrovně intenzity vysávání a že umí smetí odstraňovat i ve svislé poloze, komunikuje značka suchým humorem a například interakcí dvou stylově oblečených mileniálů. Paroduje tak reklamy módních značek.

V dalším videu zase figuruje žena elegantně usazená na posteli, za níž se ze skříně vynoří vysávající muž, čímž demonstruje, že lze tuto činnost vykonávat i ve tmě. Vše rámuje slogan „It‘s a vacuum cleaner, guys. But it brings back the wow every time.“ Společnost plánuje tento komunikační koncept v adaptacích uvést v průběhu prvního čtvrtletí na celkem 40 trhů.

Reklama
ČEZ

V Česku se firma Kärcher loni v jarní kampani zaměřila na komunikaci svých produktů na zahradu. Autorem televizního spotu byla rovněž agentura Antoni.

Vizitka kampaně:

Klient: Kärcher

Agentura: Antoni_boost

Produkce:  Julia Waldmann

Režie: Ruben Riermeier

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)