Kärcher vysává stylově a paroduje módní značky

Společnost Kärcher spustila nejprve na sociálních sítích reklamu na své VC vysavače. S vážnou tváří slibuje, že do vysávání opět vrátí „wow efekt“. S ním firma pracuje napříč portfoliem už třetím rokem.

Kampaň vytvořila německá agentura Antoni. Hlavní sdělení videí, že vysavač má dva módy, respektive dvě úrovně intenzity vysávání a že umí smetí odstraňovat i ve svislé poloze, komunikuje značka suchým humorem a například interakcí dvou stylově oblečených mileniálů. Paroduje tak reklamy módních značek.

V dalším videu zase figuruje žena elegantně usazená na posteli, za níž se ze skříně vynoří vysávající muž, čímž demonstruje, že lze tuto činnost vykonávat i ve tmě. Vše rámuje slogan „It‘s a vacuum cleaner, guys. But it brings back the wow every time.“ Společnost plánuje tento komunikační koncept v adaptacích uvést v průběhu prvního čtvrtletí na celkem 40 trhů.

V Česku se firma Kärcher loni v jarní kampani zaměřila na komunikaci svých produktů na zahradu. Autorem televizního spotu byla rovněž agentura Antoni.

Vizitka kampaně:

Klient: Kärcher

Agentura: Antoni_boost

Produkce:  Julia Waldmann

Režie: Ruben Riermeier

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-20

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Beats for Love
úkolníček
Vojta Kotek

MAM Exkluzivně v časopise

Doğu Kir
Novinářské fórum 2025
Pod svícnem
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Linda Bui a Nhi
Holba