Integrovanou kampaň pro rok 2022 zastřešující produktovou řadu bezmasých pokrmů Garden Gourmet navrhla pro společnost Nestlé agentura Leo Burnett. Podílely se týmy MSL a mediální divize Publicis Groupe.
Na novoroční předsevzetí části populace jíst zdravěji reaguje společnost Nestlé aktuální kampaní pro značku rostlinných a bezmasých pokrmů Garmen Gourmet. Komunikace značky bude probíhat během celého roku, cílem je zvýšit její znalost u zákazníků na českém i slovenském trhu a upevnit její pozici jako prvního výběru mezi bezmasými či vegetariánskými produkty.
Kampaň s #odlehčuju je nasazena v TV, digitálu, na sociálních sítích a v obsahu čtyř českých a čtyř slovenských influencerů. Na tuzemském trhu značku promují Mariana Prachařová, Pavlína Lubojatzky, Kamila Pavlíčková a Dominika Pokludová. Na Slovensku probíhá spolupráce s Kristinou Tormovou, Miriam Kališovou, Simonou Málkovou a Katkou Jakeš.
Nestlé propojí komunikační aktivity pro Garden Gourmet i se segmentem HoReCa ve spolupráci s restauračními řetězci. Vedle zdravotních benefitů bezmasé stravy se v kampaních Garden Gourmet objeví i výrazný apel na ochranu životního prostředí.
Jedná se o první kampaň značky ve spolupráci s agenturou Leo Burnett, která uspěla v tendru pro brandovou i produktovou komunikaci na celý rok 2022. Ve výběrovém řízení oslovila klienta integrovaným komunikačním konceptem založeným na kombinaci silné kreativy, sociálních médií a spolupráce s influencery. „Naše mediální divize pracuje pro Nestlé dlouhodobě a podílí se na mediální strategii, plánování a nákupu médií. Stejně tak i naše agentury Leo Burnett a MSL mají s prací pro značky z portfolia Nestlé zkušenosti. Skutečnost, že dokážeme v rámci skupiny propojovat odborníky na různé disciplíny a doručit klientovi kvalitní strategii založenou na datech a insightu, přesahující původní zadání, naplňuje náš agenturní model Power of One,“ uvedl Tomáš Preněk, šéf strategie v tuzemské Publicis Groupe.
Manažerka pro značku Garden Gourmet na českém a slovenském trhu Emine Mamarasulovova k tomu dodala: „Díky silným strategickým a kreativním znalostem přišla agentura s multikanálovým přístupem, který nám pomůže e dále budovat povědomí o značce na českém a slovenském trhu.“
Agentura navrhla pro značku Garden Gourmet komunikaci pod jednou koncepcí, ale ve dvou vrstvách – pro širokou cílovou skupinu, která se nijak v konzumaci masa nevymezuje a mnohdy ani značku nezná; a pro úzce profilovanou skupinu flexitariánů, vegetariánů či veganů.