Agentura uspěla ve výběrovém řízení, stala se jedním z hlavních partnerů odpovědných za přípravu kampaní v Česku. Ve spolupráci se Škodou též po tendru pokračuje pražská Zaraguza.
Výběrové řízení vypsala Škoda Auto na konci června loňského roku, hledala agentury, které budou odpovědné za přípravu a adaptaci nadcházejících kampaní automobilky v České republice. V tendru bylo více než deset agentur, ze kterých si klient po dvou kolech vybral právě dvě vítězné – Etnetera Motion a Zaraguza.
V prvním kole tendru účastníci zpracovali tři případové studie. Měli vytvořit kampaň pro podporu image a brandových atributů, taktickou kampaň pro podporu prodeje a dealerské sítě a ve třetí části speciální aktivaci dle zvolených témat. Druhé kolo se týkalo uvedení nového modelu Škoda Fabia na český trh.
„V náročném tendru jsme si vybrali partnery, kteří budou mít za úkol pokračovat v nastaveném standardu naší komunikace a přidat k němu i něco navíc. Velmi důležitým tématem pro nás bude v nadcházejících letech elektromobilita, což bude i největší výzva v oblasti komunikace právě pro spolupracující agentury,“ uvedl Libor Šedivák, vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika.
V případě Etnetera Group je Škoda jedním z klíčových klientů a partnerů, jak v oblasti kreativní komunikace, tak v oblasti IT řešení a inovací. Aktuálně nejnovějším projektem v Motion je ATL kampaň Obraz budoucnosti pro Škoda Kariéra, která odstartovala na podzim loňského roku.
„Jsme rádi, že naše dlouholeté zkušenosti s různými divizemi Škoda Auto, nyní budeme moci využít i ve spolupráci s českým zastoupením. O to více pak v oblasti ATL komunikace, která český ‚lovebrand‘ profiluje u domácích zákazníků. Naším úkolem bude vedle zavedené agentury přinášet nový pohled na věc a také zapojit technologické přesahy, které nabízíme v rámci Etnetera Group,” podotkl Michal Bubeníček, ředitel pro strategii Etnetera Motion.
Další vítězná agentura Zaraguza v tendru Škoda Auto uspěla již poněkolikáté a navazuje tak na dlouholetou spolupráci. Jedním z posledních projektů je prosincová brandová kampaň, v níž automobilka prezentovala své dlouhodobé aktivity s důrazem na odpovědnou budoucnost, jako je bezpečnost, elektromobilita či vysazování stromů za každý prodaný vůz. Běžela v TV, kině, rozhlasu i online.
Vedle toho pražská Zaraguza pracovala též na uvedení prvního elektrického SUV Škoda Enyaq iV či jarních hokejových spotech se Sašou Rašilovem.