Letecká společnost Emirates již podruhé dobyla vrchol Burdž Chalífy. Cestovatele zve na dubajské Expo 2020 z výšky přes 820 metrů, tentokrát i z letounu A380.
Aerolinka tímto krokem navazuje na svou virální reklamní kampaň z loňského roku. Tentokrát ji ale posunula o úroveň výše, a to připojením ikonického letounu A380 v barvách světové výstavy Expo 2020, který proletěl přímo kolem vrcholu nejvyšší budovy světa.
Hlavní role se opět ujala odvážná kaskadérka, která stojí na vrcholu mrakodrapu a zve k návštěvě show v Dubaji, stejný motiv se nachází i na ikonickém letounu A380, který se vzápětí objeví v barvách Expo 2020 v pozadí kaskadérky. Reklama také nabízí další pohledy na Dubaj, její ikonická panoramata a zachycuje průlet letadla nad kupolí Al Wasl, která se nachází na výstavišti dubajského Expa 2020.
„Naše nejnovější kampaň, která se nese v duchu Expo 2020, zve cestovatele z celého světa, aby na vlastní kůži zažili tuto největší světovou show. Nikde jinde na světě nemají lidé možnost zažít tolik atrakcí, zábavy, hudby, sportu, tematických pavilonů, kulinářské show a mnoho dalšího na jednom místě. Dubaj a Expo již nyní patří k vyhledávaným místům a našim cílem je cestovatelům odkrýt ještě více důvodů, proč si pro své nadcházející zimní či jarní dovolené vybrat právě Emirates a cestu do Dubaje,” řekl Sir Tim Clark, prezident Emirates Airline. Realizace spotu byla velmi náročná, vyžadovala spolupráci řady dubajských subjektů. Na prvním místě bylo především zajištění bezpečnosti, což při provádění manévrů s nízkým letem není jednoduchý úkol.
A380 v tomto případě letělo ve výšce přes 820 metrů nad zemí, tedy přesně ve výšce mrakodrapu Burdž Chalífa. Letadlo také letělo velmi malou rychlostí okolo 268 km/h. Jen pro představu A380 standardně létá okolo 888 km/h. Díky malé rychlosti bylo letadlo schopné nepřetržitě kroužit kolem vrcholu Burdž Chalífy, aniž by se od něj příliš vzdalovalo. Letoun obkroužil vrchol celkem 11krát, přičemž se nacházel přibližně 800 metrů od kaskadérky.
Piloti tento přelet několikrát trénovali na letovém simulátoru A380, aby byly veškeré manévry a úkony před samotným letem otestovány a zkontrolovány. Nová kampaň poběží ve 12 jazycích v 19 zemích a bude k vidění v televizi, kinech, prostřednictvím digitálních platforem a sociálních sítí. Tento spot je současně jednou z aktivit na zvýšení povědomí, zájmu i počtu návštěvníků Dubaje na něž byla vyčleněna investice společnosti Emirates ve výši 20 milionů dolarů.