Úspěšný e-shop Dedoles dokázal strmě zvednout povědomí o značce a vděčí za to tančícím křečkům v televizi. Nyní rozjíždí TV kampaň v Německu a plánuje i vlastní plyšáky.
Dedoles v posledních letech výrazně vyrostl, z tržeb 15 milionů eur v roce 2019 až na loňských 90 milionů eur a kolem tří milionů zákazníků. Vzhledem k silné poptávce z Německa, které jako trh už tvoří patnáct procent obratu, spouští značka známá veselými tančícími křečky v této zemi dnešním dnem novou televizní kampaň.
„Naše produkty jsou výrazně, veselé a kvalitní, v módních řetězcích něco podobného nenajdete. Navíc jsme komunikačně mnohem výraznější, lidé si nás více všímají a je tak pravděpodobnější, že u nás nakoupí. Proto se nám daří také dále expandovat,“ říká šéf marketingu Dedoles Martin Mrva.
Dedolesu se díky kreativnímu nápadu podařilo výrazně zvýšit povědomí o značce. Na Slovensku o brandu ví 9 z 10 lidí, v Česku je to 69 procent. „Na Slovensku máme už podobnou znalost jako Alza. A to komunikujeme mnohem kratší dobu a určitě s o dost menším rozpočtem,“ tvrdí Mrva s tím, že pro letošní rok značka počítá s dalšími asi 700 novými produkty, uvede například pyžama nebo produkty proti dešti jako gumáky a deštníky.
„Máme dlouhodobé plány, jak zkusit potenciál a svět křečků využít a dál jej budovat. Říkáme tomu zatím „křečkofranšíza“. Padla řada návrhů, od hry až třeba po animovaný seriál, ale to už se bavíme o vysokých nákladech. Nápadů máme dost, netočí se jen kolem křečků,“ dodává Martin Mrva.