V pokračování kampaně Společně jsme silnější od agentury VMLY&R ukazuje milníky 197 let historie na trhu sama Spořitelna.
První vydaná vkladní knížka na českém území, založení prvních akciových podniků v podobě skláren či pivovarů, stavba Rudolfina nebo technologické vychytávky moderní doby po revoluci 1989. To jsou milníky 197 let historie České spořitelny, jimiž sama banka provází v novém spotu. „I když mi bude dvě stě, cítím se tak maximálně na třicet. Tak kdybyste něco potřebovali, jsem tu a budu,“ říká banka, jíž zosobňuje herečka Jenovéfa Boková jako hlavní tvář kampaně, a dodává: „Ať se daří.“
Nový spot, který byl natočen během několika dní, je nasazen od víkendu. Opět vznikal v kreativní agentuře VMLY&R ve spolupráci s agenturou OAK. Produkce se ujala Creative Embassy a režii má na svědomí duo Wolfberg, tedy Jan Kalvoda a Přemek Ponáhlý.
„Poukazujeme na fakt, že naše prosperita a prosperita společnosti jsou dvě spojité nádoby. Ať už jsme Čechům nabídli první vkladní knížky, nebo jsme financovali stavbu lokálních pivovarů či místní podnikatele, vždy jsme vnímali, že nebude-li prosperovat společnost okolo nás, nebudeme prosperovat ani my. Silnější jsme jen společně,” říká Monika Hovorková, šéfka značky a komunikace České spořitelny.
Kampaň poběží až do dubna nejen v televizi (na Nově či ČT Sport), ale také v rámci outdoor a on-line médií a na sociálních sítích, zejména na Facebooku ve formátu Cinemagraphs a Instagram Reels a Stories. Postupně se do kampaně zapojí influenceři a banka také využije audioformáty na YouTube, Seznamu či Spotify.
„Výzvou bylo představit veřejnosti, co Spořitelna historicky pro tuhle zemi udělala, ale nebít se v prsa, zůstat pokorní. A tak jsme současně obrátili pozornost k lidem a nechali kredit jim – přesně v duchu Jste #silnějsi, než si myslíte,“ doplnil Tomáš Novotný, executive creative director VMLY&R.
Kampaň je pokračováním projektu Společně jsme silnější, s nímž banka odstartovala loni v dubnu a má v plánu ho nadále rozvíjet. „Snažíme se o netradiční komunikaci. Chceme vystoupit z řady, do které podle nás nepatříme. Otevírat velká celospolečenská témata, a nedělat jen čistě produktovou komunikaci, to je naše role,“ popsala strategii Monika Hovorková v nedávném rozhovoru pro MAM.