Reklama
Megaboard

Ať je 2022 rokem míru, apeluje kampaň Emergency

Italská nezisková společnost přichází s přáním do nového roku v emotivním spotu od Ogilvy.

Emergency, italská nezisková společnost poskytující kvalitní zdravotní péči zdarma lidem zasaženým válkou, uvedla další novoroční kampaň vytvořenou ve spolupráci s milánskou agenturou Ogilvy. Spot, jenž produkovala společnost The Family Film a režíroval ho Igor Borghi, sleduje matku s dcerou, které se připravují na každodenní cestu do školy. Postupně se ukáže, že jde o zemi zasaženou válkou. Místo zamávání před školní branou přichází těžší loučení – matka posílá dívku pryč, aby jí zajistila naději na lepší budoucnost.

Kampaň vychází z toho, že podle Úřadu Vysokého komisaře OSN pro uprchlíky bylo koncem roku 2020 ze svých domovů násilně vysídleno 82,4 milionu lidí kvůli válkám, perzekuci nebo nedodržování lidských práv. „Válka by měla být považována za problém, který je potřeba vyřešit, neměli bychom ji brát jako svůj osud,“ cituje kampaň zakladatele společnosti Emergency Gina Stradu, který zemřel v srpnu loňského roku.

„Dramatické záběry afghánských rodin, které přiváděly děti na letiště v Kábulu a zoufale hledaly příležitost k opuštění země, nám opět ukázaly, že válka nepřináší nic jiného než násilí, opomíjení lidských práv a smrt. Také připomněly, že obětmi války jsou především civilisté, ženy a děti. Do roku 2022 si přejeme, aby se na válečné konflikty nezapomínalo, pak můžeme společně pracovat na tom, aby se válčit přestalo,“ uvedla ke kampani Rossella Miccio, prezidentka Emergency.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále