Ať je 2022 rokem míru, apeluje kampaň Emergency

Italská nezisková společnost přichází s přáním do nového roku v emotivním spotu od Ogilvy.

Emergency, italská nezisková společnost poskytující kvalitní zdravotní péči zdarma lidem zasaženým válkou, uvedla další novoroční kampaň vytvořenou ve spolupráci s milánskou agenturou Ogilvy. Spot, jenž produkovala společnost The Family Film a režíroval ho Igor Borghi, sleduje matku s dcerou, které se připravují na každodenní cestu do školy. Postupně se ukáže, že jde o zemi zasaženou válkou. Místo zamávání před školní branou přichází těžší loučení – matka posílá dívku pryč, aby jí zajistila naději na lepší budoucnost.

Kampaň vychází z toho, že podle Úřadu Vysokého komisaře OSN pro uprchlíky bylo koncem roku 2020 ze svých domovů násilně vysídleno 82,4 milionu lidí kvůli válkám, perzekuci nebo nedodržování lidských práv. „Válka by měla být považována za problém, který je potřeba vyřešit, neměli bychom ji brát jako svůj osud,“ cituje kampaň zakladatele společnosti Emergency Gina Stradu, který zemřel v srpnu loňského roku.

„Dramatické záběry afghánských rodin, které přiváděly děti na letiště v Kábulu a zoufale hledaly příležitost k opuštění země, nám opět ukázaly, že válka nepřináší nic jiného než násilí, opomíjení lidských práv a smrt. Také připomněly, že obětmi války jsou především civilisté, ženy a děti. Do roku 2022 si přejeme, aby se na válečné konflikty nezapomínalo, pak můžeme společně pracovat na tom, aby se válčit přestalo,“ uvedla ke kampani Rossella Miccio, prezidentka Emergency.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia