XLAB s Happenee a Fox Hunter mezi finalisty světových eventových cen BEA Awards

Mezi finalisty letošních světových cen BEA Awards zabodoval event připravený ve spolupráci XLAB a Happenee. Na virtuální roadshow Axis se potkalo více než 60 řečníků mluvících jedenácti jazyky. Na shortlist se dostal také Fox Hunter s akcí Pulse of Prague pro klienta Imperial Brands.

„Už postup mezi finalisty je ve světové konkurenci obrovský úspěch. Znamená to, že si i svět všímá, že odtud z Prahy se dají dělat světové eventy. A je to ocenění i pro celý tým XLABu, který nejen že ustál poslední dva náročné roky, ale dokázal posunout eventový byznys na novou úroveň,“ gratuluje svým lidem CEO XLABu Jindřich Trapl.

Virtuální roadshow Axis, shortlistovaná v kategorii využití technologií, je ukázkou zákaznického eventu. Měla seznámit s novinkami, umožnit osobní setkání s obchodními zástupci Axis a především udržet pozornost a zájem účastníků. Proto měli účastníci možnost odpočinout si u hry, soukromého chatu, sledovat vzkazy od ostatních, anebo hrát během přestávek únikové hry.

Event byl náročný zejména množstvím jazykových mutací. Roadshow se účastnilo 60 řečníků, vysílalo se v deseti jazykových mutacích, někde byly použity i titulky. Při více než 6500 individuálních registracích a více než 3500 unikátních účastnících živých přenosů bylo účastníkům poskytnuty téměř dvě stovky osobních hovorů s obchodními zástupci společnosti Axis, které byly přístupné z interaktivní platformy akce.

Vyhlášení vítězů proběhne během festivalu BEA World 14. až 17. prosince.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
VML Cannes_nový web otvírák doporučujeme (38)
MAM Souboj spotů červen