Reklama
Megaboard

Slevomat se ukazuje jako portál k zážitkům

Vánoční kampaň se poprvé netvořila interně, kreativní návrh má na svědomí Marek Linhart a produkci Flux Films s režií Adama Vopičky.

Až do Štědrého dne poběží ve vysílání TV Nova a Prima s podporou digitálu a zejména YouTube vánoční kampaň Slevomatu. Ten se v ní představuje jako „magický portál na zážitky“ schovaný v dárkové krabici ve firemních barvách. „To přirozeně dostává značku od začátku až do konce do celé komunikace a současně umožňuje univerzální použití pro příští roky, případně operativní dotáčení dalších verzí,“ přiblížil nový koncept reklamní komunikace šéf marketingu Slevomatu Martin Hrubý s tím, že krabička, jakožto brána k jednotlivým produktovým řadám, se teď bude v kampaních objevovat pravidelně.

Kampaň s novým konceptem vůbec poprvé nevznikala interně. Za kreativním návrhem stojí Marek Linhart, produkčně spot zaštiťoval Flux Films v režii Adama Vopičky s kameramanem Radimem Střelkou a producentem Honzou Šátavou.

Firma se po několika letech rozhodla v kampani pozvednout vizuální styl a komunikaci značky přiblížit dalším cílovým skupinám. „Ty o Slevomatu sice většinou vědí, ale myslí si, že nabídka není dostatečně široká nebo kvalitní. Proto vznikla řada různých formátů s plošnou využitelností jak v televizi, tak v digitálu. Komunikujeme klíčové produktové oblasti se zaměřením na služby, zboží a cestování. Nezapomínáme ani na zákaznické benefity, které dělají nákup jednoduchý a bezpečný. I v tom se Slevomat zásadně v posledních letech posunul,“ doplnil Hrubý.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_02

MAM Exkluzivně v časopise

ROI
Jan Nízky, A+Manual
KFC Bukurešť

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále