„Jste kapr, že jim chcete skočit na takovou návnadu,“ ptá se moderátor ve vánoční kampani dvojky na online trhu s elektronikou. CZC.cz v nové kampani navazuje na férový étos a upozorňuje zákazníky na falešné slevy.
Ve dvou spotech se v roli hologramu opět představuje Patrik Hezucký, který si v jednom ze spotů dokonce střihl remake koledy Narodil se Kristus Pán. Stejně jako předchozí spoty z férové linky, i tento režíroval Tomáš Řehořek ve spolupráci s produkcí DDB Fame factory pod taktovkou agentury DDB. Kampaň bude k vidění v televizi a na Youtube od 1. prosince. Objeví se také v outdoorových formátech, na vlnách rádia Evropa 2 a samozřejmě i sociálních sítích a pobočkách CZC.cz.
„Letošní Vánoce chceme férově obdarovat všechny. Proto si u nás mohou zákazníci každý den na webu CZC otevřít jedno políčko s dárkem. Získat mohou buď slevový voucher v hodnotě 100 až 2 000 korun nebo jednu z denních hlavních výher, mezi kterými nechybí PlayStation 5, Xbox Series S, chytré hodinky, telefony, robotický vysavač, notebooky a další elektroniku,“ říká marketingový ředitel CZC.cz Milan Duda.
Kampaň postavenou na férovosti komunikuje CZC.cz od letošního srpna, kdy s heslem „Dvojky hrají fér“ vsadil e-shop na novou slevovou politiku a maximální transparentnost vůči zákazníkům. To znamená, že veškeré slevy počítá z nejnižší ceny za posledních 30 dní a zároveň na detailech produktů zobrazuje graf historie cen i cenové srovnání s Alzou. Pokud z něj nebo v porovnání s jinými konkurenty vyjdou Dvojky dráž, CZC.cz zákazníkovi cenu dorovná.