Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Maroš Gonda je stratégem agentury Taste

Gonda Přichází ze společnosti Creative Dock, bude pracovat na strategiích a brandbuildingu i propojení jednotlivých služeb agentury.

Do agentury Taste po vedoucí marketingu přichází také stratég Maroš Gonda. Bude pracovat na strategiích a brandbuildingu. Zároveň se zapojí i do interního rozvoje oddělení, vylepšení procesů a propojení jednotlivých služeb agentury Taste. 

„Dlouho jsme hledali do týmu kolegu, který bude mít chuť věci měnit a zamýšlet se nad celým procesem, jak k tvorbě strategií značek přistupovat. S Marošem už od prvního dne redefinujeme naše metody a hledáme nové cesty, jak se dívat na celý positioning našich klientů a jejich brandovou komunikaci. Zároveň si poznatky ověřujeme i při testování postupů přímo s klienty v naší správě,“ uvedl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.

Reklama
ČEZ

Maroš Gonda přichází z Creative Docku, kde prošel pozicemi stratéga, manažera pro performance & stratégy a marketingového specialisty. Před tím působil též v agentuře Wunderman, kde byl zodpovědný za exekuci a řízení digitálních kampaní pro společnost Microsoft.

Reklama
Know
Reklama
Reklama
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)