Gonda Přichází ze společnosti Creative Dock, bude pracovat na strategiích a brandbuildingu i propojení jednotlivých služeb agentury.
Do agentury Taste po vedoucí marketingu přichází také stratég Maroš Gonda. Bude pracovat na strategiích a brandbuildingu. Zároveň se zapojí i do interního rozvoje oddělení, vylepšení procesů a propojení jednotlivých služeb agentury Taste.
„Dlouho jsme hledali do týmu kolegu, který bude mít chuť věci měnit a zamýšlet se nad celým procesem, jak k tvorbě strategií značek přistupovat. S Marošem už od prvního dne redefinujeme naše metody a hledáme nové cesty, jak se dívat na celý positioning našich klientů a jejich brandovou komunikaci. Zároveň si poznatky ověřujeme i při testování postupů přímo s klienty v naší správě,“ uvedl Jan Makovička, ředitel agentury Taste.
Maroš Gonda přichází z Creative Docku, kde prošel pozicemi stratéga, manažera pro performance & stratégy a marketingového specialisty. Před tím působil též v agentuře Wunderman, kde byl zodpovědný za exekuci a řízení digitálních kampaní pro společnost Microsoft.