Do společnosti přichází po třinácti letech u operátora Vodafone. Z Košíku chce udělat nejoblíbenější supermarket.
Po třinácti letech u operátora Vodafone, kde téměř jedenáct let byla ředitelkou pro značku a marketingovou komunikaci, přešla Markéta Moreno do vedení marketingu a komunikace online supermarketu Košík. Naváže na aktuálně probíhající transformaci značky, zároveň výrazně rozšíří interní marketingový a komunikační tým a těsněji prováže jeho aktivity s týmem pro zákaznickou zkušenost a obchodem.
„Nepřicházím pomoci Košíku stát se nejoblíbenějším online supermarketem. Ale stát se nejoblíbenějším supermarketem. Nové příležitosti teď i díky změnám na trhu vidíme skoro všude — ve znalosti zákazníka, komunikaci s ním i struktuře zboží, které mu nabízíme,“ uvedla Moreno.
Jednou z klíčových priorit pro příští rok bude cílení na domácnosti, které zatím s online nákupy nemají zkušenost. Za těmi se Košík vypraví do nových regionů po celém Česku. „Budoucnost nakupování potravin a věcí pro domácnost leží v online. Ale závisí na tom, jak dokážeme být přesvědčiví u běžných domácností. Zvláště se službou, která se dlouhé roky orientovala především na metropolitní zákazníky. Není to jednoduchý úkol,“ uzavírá Moreno.
Ještě ve Vodafone zrealizovala desítky efektivních kampaní. Pod jejím dlouholetým vedením značka operátora rostla, stejně jako její vnímání v klíčových zákaznických segmentech. Zkušenosti má také z agenturního prostředí – z pozice CEO vedla agenturu Momentum ze skupiny McCann Worldgroup.