Markéta Moreno vede marketing Košík.cz

Do společnosti přichází po třinácti letech u operátora Vodafone. Z Košíku chce udělat nejoblíbenější supermarket.

Po třinácti letech u operátora Vodafone, kde téměř jedenáct let byla ředitelkou pro značku a marketingovou komunikaci, přešla Markéta Moreno do vedení marketingu a komunikace online supermarketu Košík. Naváže na aktuálně probíhající transformaci značky, zároveň výrazně rozšíří interní marketingový a komunikační tým a těsněji prováže jeho aktivity s týmem pro zákaznickou zkušenost a obchodem.

„Nepřicházím pomoci Košíku stát se nejoblíbenějším online supermarketem. Ale stát se nejoblíbenějším supermarketem. Nové příležitosti teď i díky změnám na trhu vidíme skoro všude — ve znalosti zákazníka, komunikaci s ním i struktuře zboží, které mu nabízíme,“ uvedla Moreno.

Jednou z klíčových priorit pro příští rok bude cílení na domácnosti, které zatím s online nákupy nemají zkušenost. Za těmi se Košík vypraví do nových regionů po celém Česku. „Budoucnost nakupování potravin a věcí pro domácnost leží v online. Ale závisí na tom, jak dokážeme být přesvědčiví u běžných domácností. Zvláště se službou, která se dlouhé roky orientovala především na metropolitní zákazníky. Není to jednoduchý úkol,“ uzavírá Moreno. 

Ještě ve Vodafone zrealizovala desítky efektivních kampaní. Pod jejím dlouholetým vedením značka operátora rostla, stejně jako její vnímání v klíčových zákaznických segmentech. Zkušenosti má také z agenturního prostředí – z pozice CEO vedla agenturu Momentum ze skupiny McCann Worldgroup.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-22

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-22

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Sluha
Odpovědnost
Beats for Love

MAM Exkluzivně v časopise

Koen Pauwels
Andrew Tindall
MAM live: influenceři
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
MAM Souboj spotů květen
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Svijany Shine_nový web-otvírák - 2025-05-26T153410
MAM Souboj spotů květen
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541