Hello bank! se stala partnerem Nakup na Dobro

E-shop Nakup na Dobro, za kterým stojí Asociace společenské odpovědnosti a sociální podnik Ergotep, už od srpna vybízí k darování udržitelně. Filozofie, že dárky mohou potěšit nejen obdarovaného, ale i společnost a planetu ve větším měřítku, teď nově podpoří společnost Hello bank!.

Partnerství uzavřené pro rok 2022 započalo již v rámci Giving Tuesday, kdy e-shop Nakup na Dobro začalo nabízet takzvané Nocleženky. Nocleženka poskytne za cenu sta korun lidem bez domova možnost přespat v noclehárně Armády spásy a zbytkem peněz přispěje na další služby s iniciativou spojené. Hello bank nakoupila Nocleženek na začátek spolupráce hned tisíc. Hello bank! v rámci strategie své, ale i celé BNP Paribas, jejíž je českou pobočkou, udržitelnost podporuje dlouhodobě.

„Rádi inspirujeme nejen naše klienty k nákupům, které jsou v důsledku udržitelné, pomáhají lidem či přírodě a podporujeme projekty, jež nejsou ploché, mají hlubší rozměr a dávají opravdu smysl.“ popisuje Gabriela Pithartová, ředitelka marketingu ve společnosti Hello bank!.

S Asociací společenské odpovědnosti spolupracovala Hello bank! na Cenách SDGs, které oceňují inovativní udržitelné projekty. Podle slov ředitelky Asociace společenské odpovědnosti, Lucie Mádlové, jasně ukázalo, že mají společné vize a cíle. „Moc se těším, že příští rok společně s našimi zákazníky, kterým také na udržitelnosti záleží, vykonáme spoustu dobra,“ dodává Mádlová.

Na Nakup na Dobro mohou zákazníci vybrat dárek od stovek lokálních výrobců, sociálních podniků, chráněných dílen a dobročinných projektů neziskových organizací. E-shop zaměstnává desítku osob s hendikepem a zprostředkovává ekologickou dopravu, za což je držitelem značky „Udržitelný e-shop“ na Heureka.cz.

Reklama
Reklama
MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
tesco_hlavni
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
buresova_WPPmedia