Ve spolupráci s agenturou SocialPark připravila společnost videa pro Instagram. Lidem mají ukázat výhody nakupování na -eshopu i šíři sortimentu.
Nejen na maskota Alzáka sází ve své vánoční kampani největší český e-shop, ale využívá také dosahu influencerů. Své vánoční tipy na dárky v minutových videích přináší osobnosti jako Jirka Král, Jakub Štáfek, Andrea Kalousová, Kateřina Kvapilíková nebo známí slovenští youtubeři Sajfa a Moma.
Hlavním sdělením minutových videí je, že nákup na Alze je rychlý a snadný. V kampani připravené ve spolupráci s agenturou SocialPark, která poběží až do konce prosince, proto ve třech vlnách známé tváře Instagramu a YouTube představují vyzvednutí objednávek z AlzaBoxu, jednoduché objednání z mobilní aplikace a širokou pobočkovou síť Alzy s tisíci produkty k okamžitému odběru.
Zde se můžete podívat na video ze zákulisí natáčení kampaně:
Vizitka kampaně:
Zadavatel: Alza.cz
Kreativa: SocialPark a team Alza.cz
Trvání kampaně: 1. – 31. 12. 2021
Země: CZ, SK
Mediamix: Instagram a Facebook
Influenceři: Jiří Král, Kateřina Kvapilíková, Andrea Kalousová, Jakub Štáfek, Martina Horňáková, Sajfa, Soňa Skoncová