Srdce by chtělo impulsivně nakupovat, ale mozek ho od toho často zrazuje. Přesně tento rozpor rozpracovává fintech Mallpay ve svém novém komunikačním konceptu. Největší kampaní letošního roku, která bude propagovat Mallpay karty i službu, nové zákazníky budou provázet maskoti značky Mozek a Srdce.
Za novým konceptem kampaně „Vybírejte srdcem, plaťte hlavou” stojí dvojice Lubor Tůma a Jakub Mach z agentury LuckyU, kterou kreativně vede Jan Holeček. Výtvarnou podobu hlavních hrdinů – bezstarostného Srdce a racionálního Mozku pak ztvárnila ilustrátorka Beata Mitrenga. O produkci animovaných spotů se s týmem postaral Radovan Surý z CVCenter.cz. Ze strany Mallpay pak spolupráci zaštítil marketingový tým pod vedením Adama Bílka.
Největší kampaň letošního roku bude propagovat především samotný koncept Mallpay – tedy jednoduché nakupování s možností platit pouze za zboží, které si zákazník ponechá. Zároveň představí nedávno uvedenou Mallpay kartu, která ke každému nákupu zdarma zajistí prodlouženou záruku a pojištění proti krádeži či rozbití.
Těžiště kampaně se bude nacházet v online a zákazníci se s ní budou setkávat ve formě videí a brandových formátů, v menší míře pak také v printech a outdooru. Spoty budou využity v rámci reklamy na YouTube a setkávat se s nimi budou také zákazníci na výdejnách MALLu nebo u dalších partnerů Mallpay.
„Rozpor mezi chutí utrácet a nakupovat a racionálním hlasem, který nás zrazuje od vložení dalších věcí do košíku, má v hlavě asi každý z nás. A vzhledem k tomu, že Mallpay přináší odpověď jak pro impulzivní srdce, tak zdrženlivý rozum, vybrali jsme si právě tyto dva maskoty do komunikačního konceptu pro následující období,“ zmiňuje Adam Kolesa, CEO Mallpay.
Jedním z prvních úkolů, kterého se Mozek a Srdce zhostí, je promo odkladu platby za dárky až po Vánocích. Všichni stávající nebo noví uživatelé s ověřeným účtem plus dostanou automatický odklad plateb až do ledna 2022. Noví klienti Mallpay zároveň dostanou bonusový kredit ve výši 1000 korun na nákup v e-shopu MALL.cz.
„Tradičně pro klienty připravujeme prodlouženou splatnost v době Vánoc. A protože závěr letošního roku může být pro celou řadu domácností perný, věříme, že trochu času navíc zaplacení dárků opravdu ocení,“ zakončuje Adam Kolesa. „A kdo by potřeboval ještě nějaké týdny navíc, ten může posunout alespoň část vyúčtování až na únor.“