Jak už MAM informoval, do konzultační společnosti nastoupil Eduard Piňos, doplnil ho i Tomáš Burda. Budou rozvíjet projekty digitálního marketingu.
Česká pobočka Accenture, globální společnosti poskytující strategické, konzultační, digitální a technologické služby, posiluje svůj tým Accenture Interactive. Rozšířili ho konzultanti s mnohaletými zkušenostmi z oblasti digitálního marketingu.
Jak už MAM před měsícem informoval, do role senior manažera digitálního marketingu pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko nastoupil Eduard Piňos. V reklamě, PR a technologiích se pohybuje 16 let. Prošel renomovanými agenturami jako Leo Burnett, Ogilvy či MarkBBDO, působil také v digitálním týmu O2. Pracovní zkušenosti sbíral mimo jiné v Singapuru, kde v regionu SEA pracoval pro klienty jako Hilton, HSBC či Martell. V poslední době působil v rámci agentury Optimist jako šéf digitálu pro globální projekty automobilky ŠKODA, v rámci „freelance“ aktivit se věnoval digitálním strategiím pro lokální i globální projekty.
„Stát se součástí Accenture Interactive je pro mě velká výzva, a to hned z několika důvodů. Jde o firmu, kde kreativita inspirovaná daty a novými technologiemi není jen prázdný pojem. Accenture je technologický ‚powerhouse‘, má zázemí i správné lidi na to uvést datově orientovanou marketingovou transformaci ve skutečnou praxi. Za druhé, David Droga, který se stal novým globálním CEO Accenture Interactive, je pro mě důkaz, že technologie a kreativita na té nejvyšší úrovni se dají úspěšně propojit. V neposlední řadě je Accenture Interactive plný mnoha mimořádně chytrých lidí – špiček ve svém oboru. A pro mě bude speciální motivace v takovém prostředí pracovat,“ říká Eduard Piňos (na úvodní fotografii).
Dalším nováčkem je Tomáš Burda, konzultant se zkušenostmi v oblasti práce s daty v rámci digitálního marketingu. Předtím působil v digitálních agenturách Actum Digital a GroupM. Pracoval na globálním projektu marketingové transformace pro klienta z finančního sektoru. Také se podílel na lokálních marketingových aktivitách pro společnosti Ford, T-Mobile, Vodafone, Ikea či Česká spořitelna. Z pozice digitálního manažera bude podporovat tým Eduarda Piňose v iniciativách v oblasti digitálního marketingu.
„V nové roli se chci zaměřit na pomoc klientům s optimalizací zákaznické zkušenosti v digitálním prostředí. Hodlám při tom zúročit své dosavadní zkušenosti a rovněž znalosti expertů v Accenture Interactive. Hlavním cílem je maximalizace prodejů, a to díky využití technologií, dat a kreativy,“ řekl Burda.