Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Tvářemi kampaně Herbadentu jsou zákaznice značky

Rozzářené úsměvy se objevují na billboardech a ve sponzorských „bylinných“ spotech vytvořených ve spolupráci s agenturou Yinachi.

V rámci desetisekundových sponzorských vzkazů u pořadů Star Dance a Herbář na ČT 1 se v kampani společnosti Herbadent, která patří Petru Smažíkovi, objevují zákaznice značky. Jejich rozzářené úsměvy jsou pak k vidění i na billboardech či v tisku.

Kampaň vychází z dlouhodobého imageového konceptu „Prevence přírodou“, který vznikal několik měsíců ve spolupráci s kreativní agenturou Yinachi. Pět žen různého věku – Karolína, Veronika, Barbora, Lucie a Elinka – pak bylo do kampaně vybráno přes výzvu na sociálních sítích, do níž se přihlásilo sto lidí.

Reklama
Know

„Bylo to boží. Strašně pohodová práce, přirozená krása… Žádná z tváří této reklamy není profesionální modelkou. Do dalších stádií kampaně budeme hledat muže a prarodiče,“ uvedl na LinkedIn šéf marketingu a obchodu Herbadentu Martin Hošek.

Reklama
MMcite
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)