Rozzářené úsměvy se objevují na billboardech a ve sponzorských „bylinných“ spotech vytvořených ve spolupráci s agenturou Yinachi.
V rámci desetisekundových sponzorských vzkazů u pořadů Star Dance a Herbář na ČT 1 se v kampani společnosti Herbadent, která patří Petru Smažíkovi, objevují zákaznice značky. Jejich rozzářené úsměvy jsou pak k vidění i na billboardech či v tisku.
Kampaň vychází z dlouhodobého imageového konceptu „Prevence přírodou“, který vznikal několik měsíců ve spolupráci s kreativní agenturou Yinachi. Pět žen různého věku – Karolína, Veronika, Barbora, Lucie a Elinka – pak bylo do kampaně vybráno přes výzvu na sociálních sítích, do níž se přihlásilo sto lidí.
„Bylo to boží. Strašně pohodová práce, přirozená krása… Žádná z tváří této reklamy není profesionální modelkou. Do dalších stádií kampaně budeme hledat muže a prarodiče,“ uvedl na LinkedIn šéf marketingu a obchodu Herbadentu Martin Hošek.