Jako filmovou jednohubku pojala firma vánoční online kampaň vytvořenou ve spolupráci s Punk Film a v režii Pavla Noska.
Jiří Bartoška v roli otce zpovědníka, který na poslední chvíli vyřeší vánoční nákup tak, aby se vyhnul „světskému hemžení“. Tak představuje svou vánoční kampaň společnost Rohlik. Spot vytvořený ve spolupráci s produkční společností Punk Film a v režii Pavla Noska běží od pátku 19. listopadu na sociálních sítích a dalších online komunikačních kanálech.
„Když jsme přemýšleli o naší vánoční kampani, měli jsme na mysli tři základní cíle: vyhnout se vánočním klišé a udělat reklamu po rohlíkovsku, inspirovat lidi k prožití božích Vánoc se svými nejbližšími bez bojů o parkovací místa a nekonečných front. A v neposlední řadě přinést pozitivní emoce a zážitek v této hektické a stresující době,“ říká Lukáš Antoš, CMO Rohlik.cz.
Kurýrku si zahrála Nathálie Koloušková. Hlavní roli ztvárnil herec Jiří Bartoška, který při natáčení spotu uvedl: „Reklama mi přijde vtipná. Má příběh a vlastně vypráví o tom, že i církev se modernizuje. Je to reklama vánoční, takže co jiného k tomu ještě říct, než že všem přeji šťastné a klidné Vánoce.“
Rohlik.cz společně s vánočním reklamním spotem spouští také prodej vánočního a mikulášského sortimentu. V kategorii Vánoce zákazníci najdou nejen boží jídlo, ale taky kosmetiku, hračky, dekorace a další ingredience, které na Vánoce budou potřebovat. Vybírat lze z více než 17 000 položek.
Vizitka kampaně:
Klient: Rohlik Group
Produkce a kreativa: Punk Film
Režie: Pavel Nosek
Herci: Jiří Bartoška, Nathálie Koloušková