Kampaň na Klub osamělých srdcí pana Vajíčko se objevuje na billboardech a CLV plochách od společnosti JCDecaux.
Projekt českého Art Directors Clubu ADC Unit, jenž se zaměřuje na podporu kampaní se společenským přesahem, upozorňuje na unikátní knihu povídek z reklamního světa Klub osamělých srdcí pana Vajíčko. Ta vyšla 20. listopadu v nakladatelství No Limits a výtěžek z prodeje podpoří rozvoj lidí se zrakovým hendikepem pod záštitou nadace Dostaň šanci.
Na projektu ADC Unit se partnersky podílí společnost JCDecaux, jejíž billboardy a CLV se pro kampaň využívají.
V knize najdou čtenáři povídky kreativního ředitele Ogilvy a textaře kapely 100 zvířat Tomáše Belka, bývalého reklamního textaře, spisovatele a držitele Státní ceny za literaturu Pavla Brycze, textařky a vítězky posledního ročníku Magnesie Litery v kategorii Objev roku Lenky Elbe, kreativce, textaře a zpěváka J.A.R. Oto Klempíře, režiséra, herce, baviče a autora řady sloupků Jakuba Koháka, textařky a spisovatelky Ivy Hadj Moussa, kreativního ředitele, autora knihy 30 vteřin Ondřeje Součka, reklamní textařky a básnířky Jitky Bret Srbové, textaře desetiletí a sochaře Karla Špindlera, bývalého reklamního textaře a stand up komika Pavla Tomeše a autora projektu, textaře a básníka Pavla Sobka. Kniha je doplněna povídkou Samsalit, napsanou digitálním spisovatelem, což je projekt umělé inteligence vytvořený Honzou Tylem ze společnosti Alpha Industris a Premier AI. Zadáním pro umělou inteligenci bylo napsání textu v kafkovském stylu na téma – příběh produktu na ničení hmyzu.
Partnerem knihy je Creative Copywriters Club.