Projekt ADC Unit podpořil knihu reklamních povídek

Kampaň na Klub osamělých srdcí pana Vajíčko se objevuje na billboardech a CLV plochách od společnosti JCDecaux.

Projekt českého Art Directors Clubu ADC Unit, jenž se zaměřuje na podporu kampaní se společenským přesahem, upozorňuje na unikátní knihu povídek z reklamního světa Klub osamělých srdcí pana Vajíčko. Ta vyšla 20. listopadu v nakladatelství No Limits a výtěžek z prodeje podpoří rozvoj lidí se zrakovým hendikepem pod záštitou nadace Dostaň šanci.

Na projektu ADC Unit se partnersky podílí společnost JCDecaux, jejíž billboardy a CLV se pro kampaň využívají.

V knize najdou čtenáři povídky kreativního ředitele Ogilvy a textaře kapely 100 zvířat Tomáše Belka, bývalého reklamního textaře, spisovatele a držitele Státní ceny za literaturu Pavla Brycze, textařky a vítězky posledního ročníku Magnesie Litery v kategorii Objev roku Lenky Elbe, kreativce, textaře a zpěváka J.A.R. Oto Klempíře, režiséra, herce, baviče a autora řady sloupků Jakuba Koháka, textařky a spisovatelky Ivy Hadj Moussa, kreativního ředitele, autora knihy 30 vteřin Ondřeje Součka, reklamní textařky a básnířky Jitky Bret Srbové, textaře desetiletí a sochaře Karla Špindlera, bývalého reklamního textaře a stand up komika Pavla Tomeše a autora projektu, textaře a básníka Pavla Sobka. Kniha je doplněna povídkou Samsalit, napsanou digitálním spisovatelem, což je projekt umělé inteligence vytvořený Honzou Tylem ze společnosti Alpha Industris a Premier AI. Zadáním pro umělou inteligenci bylo napsání textu v kafkovském stylu na téma – příběh produktu na ničení hmyzu.

Partnerem knihy je Creative Copywriters Club.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia