Pohádková aplikace Readmio vytvořila příběhy na míru pro donáškovou službu Wolt

Readmio je aplikace, ve které jsou příběhy pro děti doplněné o zvuky. Rodiče začnou nahlas číst pohádku a aplikace přidá vhodný zvuk na základě technologie rozpoznávání hlasu. Zábavnou formou tak pomáhá podpořit duševní rozvoj dětí, rozšiřuje představivost a slovní zásobu.

Stejný cíl má i nová spolupráce s donáškovou službou Wolt, která startuje 2. listopadu. Pět příběhů o Solničce a Pepříkovi, dvou kamarádech, kteří cestují po světě a objevují nové chutě, pomůže rodičům povídat si s dětmi o odlišných kulturách a zvycích.

Jaké země se nazývají Orientem a do kterých jídel se přidává kurkuma? Jak se vlastně dostane teplá večeře, kterou si dáme v letadle, na palubu? Pokrmy různých kultur se vážou na příběhy, díky kterým dané kultury lépe poznáváme. To bylo důvodem, proč spolupráce mezi aplikacemi Wolt a Readmio vznikla. „Těší nás, že můžeme našim zákazníkům, kterými jsou často i zaneprázdnění rodiče, doručit k jídlu i kvalitní obsah v podobě Readmio příběhů. Celý zážitek tak nekončí posledním soustem, ale pokračuje čtením a povídáním si o tom, jak dané jídlo vzniklo a co obsahuje,” vysvětluje Jan Foret, generální ředitel Woltu pro Českou Republiku.

„Ze spolupráce s Woltem máme velkou radost. Readmio se chce v budoucnosti stát univerzálním edukačním nástrojem, který skrze příběhy pomůže rodičům se vzděláváním dětí. Různorodost kultur a zvyků je rozhodně jedno z témat, které vnímáme jako důležité a myslíme si, že Solnička s Pepříkem se ho ujali velmi dobře,” doplňuje Jozef Šimko, spoluzakladatel Readmia.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-25

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Cannes Lions 2025
Cannes Lions 2025
Náborové kampaně

MAM Exkluzivně v časopise

Barbora Průša
Julie Hobsbawm
Šárka Hamanová
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
buresova_WPPmedia