Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nová lokální kampaň Mastercard přináší sportovní benefity pro každého

Společnost Mastercard startuje novou kampaň spojenou s širokou řadou lokálních sportovních benefitů, na které mají nárok držitelé všech karet Mastercard. Ke kampani byly vytvořeny čtyři vizuály a natočeny dva třicetivteřinové televizní spoty ukazující sport v různých podobách. 

Televizní reklamy platebního giganta vznikly ve spolupráci s bratislavskou agenturou Mayer McCann-Erickson a slovenskou produkcí Eallin Nomad Slovakia. Režisérem obou televizních spotů byl Juraj Štepka. Fotografem byl Šymon Kliman

„Těší nás, že v lokální produkci vznikla další velká kampaň Mastercard s mezinárodním přesahem. Kampaň má za cíl upozornit především na to, že s každou kartou Mastercard se pojí benefity a výhody, které jsou skutečně pro všechny držitele našich karet a k dispozici jsou jim na každodenní bázi,“ řekla Pavla Císařová, manažerka marketingu a komunikace společnosti Mastercard pro Českou republiku a Slovensko.

Reklama
Know

Kreativní koncept kampaně se dá shrnout jedním slovem – Parťáci. Každodenní sportovní aktivity, které jsou spojeny s přáteli nebo rodinou jsou hlavně o společném trávením času než o samotném sportovním výkonu. Kampaň je spojená se sloganem „Sdílet společnou vášeň pro sport. K nezaplacení™.“ Kampaň již odstartovala v České republice i na Slovensku, nejprve prostřednictvím online kanálů a postupně se objeví i v televizních formátech a OOH. 

Všechny aktuální sportovní výhody a benefity karet Mastercard jsou uvedeny na stránce www.mujmastercard.cz/sport. Na stránkách získají držitelé karet Mastercard i přístup k dvouměsíčnímu vyzkoušení nejstahovanější české tréninkové aplikace Fitify. S kartou Mastercard je možné získat dopravu zdarma na Sportisimo.cz anebo 20 % na startovné u právě otevřené sezóny trailových závodů Běhej lesy 2022. K dispozici je i spousta hokejových zážitků nebo možnost zakoupit si vstupenky do Mastercard sektoru v O2 aréně na zápasy HC Sparta Praha nebo možnost zažít tříměsíční přípravu na Jizerskou 50 nebo tréninkový kemp s Martinem Koukalem či trénink plážového volejbalu s olympioniky Ondřejem Perušičem a Davidem Schweinerem.

Reklama
ČEZ
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu