Cílem letošní vánoční kampaně Zoot je především motivovat zákazníky ke stažení nové aplikace a komunikovat hlavní výhody společnosti, kterými jsou rychlost dodání a možnost vyzkoušení zboží ve 150 Výdejnách radosti.
Vánoční spot režiséra Jana Chramosty v produkci agentury Konektor Social poběží na TV Nova. K spotu se přidávají OOH, onsite a sociální média, nová mobilní aplikace Zoot, podpora influencerů i rádiový spot. Hlavním sloganem kampaně je Výjimečné Vánoce děláte vy. Nikol Leitgeb v kampani zastupuje snaživou ženu, která chce pro rodinu vytvořit jedinečné a kouzelné vánoční svátky, nezanevře však na to u všech příprav vypadat skvěle.
„S nadsázkou jsme chtěli poukázat na to, že dokonalé Vánoce jsou hlavně o lidech a jejich společném prožívání Vánoc. S naší pomocí jim to pak bude slušet za všech okolností,“ říká Michaela Mihók, brand manažerka Zoot.
Zoot na předvánoční období plánuje adventní kalendář, v rámci kterého na zákazníky čeká každý den jiná nabídka. „Velkým benefitem, který můžeme zákazníkům nabídnout, je také naše privátní značka Zoot Originál, pod níž najdou nová vánoční trička a taky jsme oživili podporu Zoot Dobro. Již tradičně budeme mít na webu i průvodce dárky pro ženy a muže v různých cenových hladinách, aby jsme našim zákazníkům výběr co nejvíce ulehčili,“ doplňuje Mihók.
- Kreativní koncept: Konektor Social + ZOOT
- Produkce: Final_2
- Creative director: Lukáš Bašta
- Režie: Ján Chramosta
- Mediamix: TV, OOH, radio, print, on-line, retail, sociální média, influenceři