Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Libeřské lahůdky slaví 30 let, ročně vyrobí přes pět milionů chlebíčků

Firma začínala jako stánek s bagetami, dnes má síť 17 prodejen. Mez top lahůdkářství je zařadil i britský Guardian.

Třicet let od svého založení slaví Libeřské lahůdky, které původně začínaly jako stánek s bagetami na pražském hlavním nádraží. Dnes má firma síť 17 prodejen v hlavním městě i mimo něj a 280 zaměstnanců, ročně vyrobí přes pět milionů chlebíčků. Mimo jiné se též před třemi lety objevila v přehledu deseti nejlepších tradičních lahůdkářství podle britského Guardianu.

„Vždycky jsem se řídila pravidlem, že zákazníkovi musí hlavně chutnat. Lahůdky jsem proto připravovala tak, jako kdybych chystala pohoštění pro svou rodinu. Třeba za základ dobrého chlebíčku považuji bramborový salát,“ uvedla zakladatelka společnosti Jindřiška Šindelářová.

Reklama
MMcite

I v roce 1991 do stánku na nádraží vozila kvůli čerstvosti pětkrát denně bagety, které plnila v nedalekém bytě s kamarádkou. Zákazníků přibývalo, rozšiřoval se sortiment a firma postavila v roce 2002 první výrobnu v Libři. Následně se otevřely první kamenné prodejny a s rozvojem a popularitou přišel v roce 2016 čas na vybudování velké moderní výrobny ve Vestci u Prahy, kde Libeřské lahůdky zároveň i sídlí.

I přes moderní gastronomický provoz zůstává firma u ruční poctivé práce a většinu chlebíčků ve vlastních obchodech vyrábí na místě v malých výrobnách, které jsou součástí prodejny, a ne na centrále. „My prostě víme, že chlebíček je nejlepší čerstvý, “ doplnila Jindřiška Šindelářová.

Dnes firmu vede jako ředitel syn zakladatelky Jiří Kulhánek, plánuje další rozvoj a investice. Chystá se otevřít nové prodejny nebo dále vylepšovat úspěšně se rozjíždějící e-shop. Jeho vizí je přilákat také novou generaci zákazníků, i proto má v plánu redesign prodejen. Ten už mají za sebou prodejny na Palmovce a ve Vodičkově, další je na řadě Smíchov a Letná.  V neposlední řadě se firma zaměří na nové, udržitelné obaly výrobků.

„Za všechno, čeho jsme dosáhli, vděčíme našemu skvělému týmu,“ uvedl Kulhánek.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)