Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Libeřské lahůdky slaví 30 let, ročně vyrobí přes pět milionů chlebíčků

Firma začínala jako stánek s bagetami, dnes má síť 17 prodejen. Mez top lahůdkářství je zařadil i britský Guardian.

Třicet let od svého založení slaví Libeřské lahůdky, které původně začínaly jako stánek s bagetami na pražském hlavním nádraží. Dnes má firma síť 17 prodejen v hlavním městě i mimo něj a 280 zaměstnanců, ročně vyrobí přes pět milionů chlebíčků. Mimo jiné se též před třemi lety objevila v přehledu deseti nejlepších tradičních lahůdkářství podle britského Guardianu.

„Vždycky jsem se řídila pravidlem, že zákazníkovi musí hlavně chutnat. Lahůdky jsem proto připravovala tak, jako kdybych chystala pohoštění pro svou rodinu. Třeba za základ dobrého chlebíčku považuji bramborový salát,“ uvedla zakladatelka společnosti Jindřiška Šindelářová.

I v roce 1991 do stánku na nádraží vozila kvůli čerstvosti pětkrát denně bagety, které plnila v nedalekém bytě s kamarádkou. Zákazníků přibývalo, rozšiřoval se sortiment a firma postavila v roce 2002 první výrobnu v Libři. Následně se otevřely první kamenné prodejny a s rozvojem a popularitou přišel v roce 2016 čas na vybudování velké moderní výrobny ve Vestci u Prahy, kde Libeřské lahůdky zároveň i sídlí.

I přes moderní gastronomický provoz zůstává firma u ruční poctivé práce a většinu chlebíčků ve vlastních obchodech vyrábí na místě v malých výrobnách, které jsou součástí prodejny, a ne na centrále. „My prostě víme, že chlebíček je nejlepší čerstvý, “ doplnila Jindřiška Šindelářová.

Dnes firmu vede jako ředitel syn zakladatelky Jiří Kulhánek, plánuje další rozvoj a investice. Chystá se otevřít nové prodejny nebo dále vylepšovat úspěšně se rozjíždějící e-shop. Jeho vizí je přilákat také novou generaci zákazníků, i proto má v plánu redesign prodejen. Ten už mají za sebou prodejny na Palmovce a ve Vodičkově, další je na řadě Smíchov a Letná.  V neposlední řadě se firma zaměří na nové, udržitelné obaly výrobků.

„Za všechno, čeho jsme dosáhli, vděčíme našemu skvělému týmu,“ uvedl Kulhánek.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)