Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Komiksová hra se zakladateli Škoda pokračuje detektivkou

Po úspěchu prvního dílu automobilka přichází s pokračováním hry od agentury Socialsharks. Kampaň opět provází soutěž o ceny a vzniknou další knižní komiksy.

Na facebookové stránce Škoda Česká republika si mohou zájemci přes Messenger bota zahrát druhý díl hry Škoda Founders se zakladateli automobilky Václavem Laurinem a Václavem Klementem, která navazuje na první příběh Šimon říká. Opět vzniká ve spolupráci s agenturou Socialsharks.

„Naši první hru dokončilo 44 % uživatelů, což je v online prostředí vzhledem k délce hry obdivuhodný výsledek. Všichni účastníci zaslali dohromady 2 100 000 zpráv. Věříme, že pokračování se setká s ještě větším úspěchem,“ říká vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Libor Šedivák.

Reklama
ČEZ

V komiksovém příběhu Chata v horách odjíždí Laurin hledat antagonictu z prvního dílu Šimona Grasela na vlastní pěst. Po 2 měsících přichází Klementovi vzkaz, v němž ho Laurin prosí o pomoc. Hra dostala detektivní ráz. Hráč musí zjistit, který z dvojice podezřelých je skutečným Graselovým komplicem. Z rozhovorů s podezřelými se v Messenger botovi ukládají hráčovi dedukce. Některé získá pokaždé, jiné jen při správném postupu dialogem. Průchod hrou je oproti úvodnímu dílu interaktivnější. V některých pasážích záleží jen na přístupu hráče, zda se dostane k vybraným scénám. Při pátrání po komplicovi uvnitř horského hotelu Blanka Klement nachází audionahrávky, které mu pomáhají při vyšetřování. Václava Laurina namluvil herec Jan Zadražil.

Z hráčů, kteří se dostanou až na konec hry, bude před vánočními svátky vylosováno 50 výherců. Šanci na výhru lze zdvojnásobit odhalením komplice napoprvé. Hraje se o víkendový pobyt pro dvě osoby v horském hotelu, měsíční zápůjčku vozu Škoda Kodiaq RS a další věcné ceny.

Příběh Chata v horách bude opět vydán knižně v základní a prémiové verzi. V knižním vydání se objeví historické souvislosti, které mají vzbudit zájem o historii automobilky u mladého publika. Většina nákladu poputuje do obchodní sítě Škody, ale výtisky se dostanou k čtenářům i jinými kanály – například jako dary pro všechny výherce.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
Know
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Peter Menky, Dodo
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)