Kampaň „vercajk v cajku“ podporuje prevenci rakoviny prostaty

Charitativní osvětový projekt Movember během listopadu podporuje kampaní i společnost Janssen s agenturou Insighters. Komunikace cílí i na lékaře.

Letošní Movember podpoří také společnost Janssen, která s agenturou Insighters připravila Kampaní „Vercajk v cajku“ podporuje společnost Janssen s agenturou Insighters letošní Movember. Charitativní osvětový projekt upozorňuje na důležitost prevence rakoviny prostaty a varlat již tradičně po celý listopad. V Česku iniciativu zaštiťuje Nadační fond Muži proti rakovině ve spolupráci s Českou urologickou společností.

Neotřelý claim se objeví nejen v médiích a na sociálních sítích. Komunikace bude směřovat také na samotné lékaře, kteří by se letos měli do kampaně maximálně zapojit a informovat své pacienty o možnosti preventivních Movember prohlídek, které jsou pro mužské zdraví zásadní.

Kampaň „Vercaj v cajku“ apeluje zejména na muže ve věku 50+, aby se objednali k urologovi na takzvanou Movember prohlídku, tedy na preventivní vyšetření rakoviny prostaty. Dává si za úkol upozornit na prevenci a zbavit strachu z neznámého vyšetření: „Jako agentura máme rozsáhlé zkušenosti v oblasti health care komunikace, myslím, že i díky tomu se nám podařilo připravit trefnou, neotřelou a přímočarou kampaň. Těšíme se na její realizaci,“ říká Ondřej Hubatka, spolumajitel agentury Insighters.

Insighters pro kampaň zajišťují přípravu PR kampaně, mailingu, správu a obsah pro sociální sítě, performance marketing či přípravu a realizaci videotestimoniálů. 

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
buresova_WPPmedia