Charitativní osvětový projekt Movember během listopadu podporuje kampaní i společnost Janssen s agenturou Insighters. Komunikace cílí i na lékaře.
Letošní Movember podpoří také společnost Janssen, která s agenturou Insighters připravila Kampaní „Vercajk v cajku“ podporuje společnost Janssen s agenturou Insighters letošní Movember. Charitativní osvětový projekt upozorňuje na důležitost prevence rakoviny prostaty a varlat již tradičně po celý listopad. V Česku iniciativu zaštiťuje Nadační fond Muži proti rakovině ve spolupráci s Českou urologickou společností.
Neotřelý claim se objeví nejen v médiích a na sociálních sítích. Komunikace bude směřovat také na samotné lékaře, kteří by se letos měli do kampaně maximálně zapojit a informovat své pacienty o možnosti preventivních Movember prohlídek, které jsou pro mužské zdraví zásadní.
Kampaň „Vercaj v cajku“ apeluje zejména na muže ve věku 50+, aby se objednali k urologovi na takzvanou Movember prohlídku, tedy na preventivní vyšetření rakoviny prostaty. Dává si za úkol upozornit na prevenci a zbavit strachu z neznámého vyšetření: „Jako agentura máme rozsáhlé zkušenosti v oblasti health care komunikace, myslím, že i díky tomu se nám podařilo připravit trefnou, neotřelou a přímočarou kampaň. Těšíme se na její realizaci,“ říká Ondřej Hubatka, spolumajitel agentury Insighters.
Insighters pro kampaň zajišťují přípravu PR kampaně, mailingu, správu a obsah pro sociální sítě, performance marketing či přípravu a realizaci videotestimoniálů.