Seznam.cz ve vánoční kampani znovu sází na dříve úspěšnou pohádkovou tematiku, přičemž se ještě více snaží o nadsázku a humor. Cílem je upoutat pozornost nových uživatelů služby Vyhledávání a přimět je k instalaci mobilní aplikace Seznam.cz.
Hlavní postavou hraných spotů je opět děd Vševěd, který dominoval už několika dřívějším kampaním, a podle vedení Seznam.cz se stal u publika populárním. Zatímco v pohádkovém příběhu si lidé pro radu chodí za ním, on sám má na pomoc služby Seznam.cz. „Lidé tak během kampaně mohou sledovat, jak se s tím naši hlavní hrdinové poperou,“ popisuje Monika Mašková, brand manažerka Seznam.cz.
Reklamní kampaň se dělí na dvě části – první již od 15. listopadu propaguje službu Vyhledávání. Ta prostřednictvím mapových a receptových karet pomáhá uživatelům se v obsahu webu orientovat. Lidem vyfiltruje vánoční témata jako například tipy na dárky, dekorace, recepty nebo tradice.
Druhá část odstartuje o měsíc později, 15. prosince, a má za cíl přesvědčit uživatele ke stahování aplikace Seznam.cz do mobilních telefonů. „Chceme lidem připomenout, že díky naší aplikaci mají vše dostupné na jednom místě, bezpečný přístup do e-mailu nebo že je upozorníme na podvodné stránky,“ vysvětluje Mašková.
Kreativní koncept kampaně vznikl v interním týmu marketingového oddělení Seznam.cz. V online prostředí se s reklamou setkají potenciální uživatelé v podobě bannerů a na sociálních sítích, offline pak v tištěných médiích vydavatelství Borgis, pod které spadá deník Právo. Hraný spot připravila kreativní a produkční agentura Flux Films. Bude ke zhlédnutí v kinech CineStar a na obrazovkách televizí Nova a Prima.