Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Ikonický jelen od Glenfiddichu vyskakuje z billboardu na Piccadilly Circus

Kreativní studio The Mill ukázalo povedenou OOH instalaci v centru Londýna. Díky působivým vizuálním efektům vidí chodci populárního jelena, jehož má ve znaku skotská whisky Glenfiddich, na téměř dvacetimetrové obrazovce.

Jedna z nejpopulárnějších skotských whisky Glenffidich spustila loni globální kampaň Whete Next?, které odstartovala v létě v Číně a poté na podzim v USA. Pro inovativní 3D instalaci na londýnském náměstí Piccadilly Circus se značka spojila s agenturou The Mill, což se VFX a kreativní produkční studio se sídlem v Londýně v Anglii, se třemi kancelářemi ve Spojených státech, jednou v Německu a jednou v Indii. 

Pomocí působivých vizuálních efektů tak na kolemjdoucí zírá ikonický jelen, který je ve znaku značky. „Vytvořili jsme záběr po záběru knihovnu nafilmovaných jelenů v jejich přirozeném prostředí. Chtěli jsme, aby ve spotu vypadal reálně ale nikoliv aby děsil nebo působil agresivně, lidé by se jej mohli na obrazovce o velikosti 17,5 metru lehce leknout,“ uvedl Sam Driscoll zodpovědný vizuální efekty z The Mill. Lidé mohou díky tomu vnímat celou hloubku a nemají dojem, že se jen dívají, ale jsou vtaženi do přírody. Autoři dokonce doplnili vítr pro čechrání srsti a vyfukování vzduchu nozdrami pro citlivý efekt.

Reklama
ČEZ
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)