Home Credit má televizní kampaň na odložené splácení

V předvánočním čase chce společnost spoty vytvořenými s Gate 78 podle svých slov podpořit i partnery v maloobchodu.

Home Credit od listopadu spouští spoty s nabídkou s odloženým odkladem splácení jak pro stávající, tak pro nové klienty. Firma zaměřená na spotřebitelské financování tím chce údajně podpořit své partnery v maloobchodu – kamenné prodejny i e-shopy.

„Naše TV spoty ukazují možnost, jak se dá na konci roku pohodlně nakoupit a začít přitom splácet až za tři měsíce po nákupu,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí oddělení brand a marketingové komunikace Home Creditu a dodává: „Reklama představuje lidem cestu, jak před Vánocemi nezatížit rodinný rozpočet. Přičemž lidé si mohou vybrat, jestli se vydají na nákupy k partnerům Home Creditu, nebo pro nákupy kdekoli si sjednají nákupní účet na webových stránkách splacejpak.cz, nebo splacajpotom.sk.“

Spoty běží od začátku listopadu vždy od neděle do středy na programech Prima Group, Barrandov Group a stanicích Atmedia. Ve vysílání poběží až do 15. prosince. Na Slovensku se ve stejném období bude spot vysílat na stanicích Markíza Group. Na přípravě kampaně Home Credit spolupracoval s produkční agenturou Gate 78 ze Zlína.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-17

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Algoritmus
Otvírák na web - Vašek (1)
Agentura roku 2025

MAM Exkluzivně v časopise

Andrea Štěpánová
Tomáš Pravenec
Bohém Bolek Polívka
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)
AR25_boom
Martin Hranáč, Galerie Vaňkovka
Agentura roku shortlist
SHORTLIST(8)