Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Home Credit má televizní kampaň na odložené splácení

V předvánočním čase chce společnost spoty vytvořenými s Gate 78 podle svých slov podpořit i partnery v maloobchodu.

Home Credit od listopadu spouští spoty s nabídkou s odloženým odkladem splácení jak pro stávající, tak pro nové klienty. Firma zaměřená na spotřebitelské financování tím chce údajně podpořit své partnery v maloobchodu – kamenné prodejny i e-shopy.

„Naše TV spoty ukazují možnost, jak se dá na konci roku pohodlně nakoupit a začít přitom splácet až za tři měsíce po nákupu,“ uvádí Jan Vašíček, vedoucí oddělení brand a marketingové komunikace Home Creditu a dodává: „Reklama představuje lidem cestu, jak před Vánocemi nezatížit rodinný rozpočet. Přičemž lidé si mohou vybrat, jestli se vydají na nákupy k partnerům Home Creditu, nebo pro nákupy kdekoli si sjednají nákupní účet na webových stránkách splacejpak.cz, nebo splacajpotom.sk.“

Reklama
Know

Spoty běží od začátku listopadu vždy od neděle do středy na programech Prima Group, Barrandov Group a stanicích Atmedia. Ve vysílání poběží až do 15. prosince. Na Slovensku se ve stejném období bude spot vysílat na stanicích Markíza Group. Na přípravě kampaně Home Credit spolupracoval s produkční agenturou Gate 78 ze Zlína.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)