Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Footshop oslavuje 10 let spoluprací s Filling Pieces a novým modelem z odstřižků

Oslavy 10. výročí českého streetwear obchodu Footshop pokračují další společnou kolekcí, tentokrát s amsterdamským prémiovým labelem Filling Pieces. Výsledkem je model Footshop x Filling Pieces Low Top Ghost, kombinující recyklované materiály, tovární odstřižky a prémiovou kůži do udržitelné podoby nového luxusu.

Spolupráce je vyvrcholením dlouholetého budování vztahu mezi oběma značkami. Nizozemský brand s teniskami ručně vyráběnými v Portugalsku z materiálů dovezených z Itálie, byl totiž první prémiovou značkou na Footshopu, a také díky ní se obchod vyprofiloval do své dnešní podoby. “Jde o vyvrcholení dlouholetého snažení, které vnímáme jako další milník, jenž nám současně otevírá mnoho dalších možností. Filling Pieces začali měnit sortiment Footshopu z běžných sneakers směrem k prémiovému produktu. Je super, že měli odvahu s námi začít v době, kdy jsme žádný prémiový sortiment neměli,“ říká zakladatel a současný CEO Footshopu Peter Hajduček.

Výchozí siluetou je model Filling Pieces Low Top, který je dnes pro selekci amsterdamského brandu klasikou. Podrážka je atletičtější zpracování původní varianty s názvem Ghost, která je navíc v tomhle provedení tvořená udržitelnými materiály. Protože spolupráce je součástí série projektů, kterými Footshop slaví svých 10 let na trhu, nechybí ani výroční branding tvořený zlatými a červenými výšivkami. Další specialitu představují tlusté tkaničky protkané jemnými stříbrnými vlákny, spolu s minimalistickým boxem a párem extra tkaniček navíc.

Reklama
ČEZ

Ekologicky udržitelný původ tenisky znamená, že se po celé podešvi vyskytují černé nedokonalosti, díky kterým je každý z párů unikátní. Svršek tvoří prémiová italská kůže. V rámci udržitelného konceptu projektu jsou do boty zakomponované také šedé tovární odřezky z přípravy jiných tenisek, tvořící nepravidelné vrstvy semiše lemující spodní linii svršku. “Nový luxus definuje ekologicky zodpovědný přístup v každé fázi výroby. Je důležité stavět podobná témata do popředí a věřit, že samotní zákazníci budou tyto aspekty produktů stále častěji řadit na první místo.”

Ve své druhé dekádě plánuje Footshop pokračovat v osvojování projektů, které s těmito tématy úzce souvisí. To se týká především recyklace reklamovaných a vadných bot. Díky upcyklaci nebo úplnému rozdrcení se z nich do budoucna stane užitečný materiál, který lze využít pro nejrůznější účely. Protože nový luxus je schopnost přijmout a vyjádřit nedokonalost v zájmu něčeho většího.

Kredity spotu:

Jan Ruttner – Director

Filip Knoll – Director of photography

Jakub Salavec – Postproduction

Cyrkl – Waste marketplace

Radek Úlehla – Photography

Ann Hybšová – Model

Kelvin Soquessa – Model

Reklama
Abovalve
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Vstupní body do kategorie
LiDay 2024
Tomáš Houska, ČOV

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)