Reklama
Megaboard

„Nakoupeno s láskou“: Startup Everli představil novou mezinárodní kampaň od VCCP

Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, představuje novou mezinárodní kampaň, která bude probíhat do konce listopadu. Claim „Nakoupeno s láskou“ zahrnuje a zdůrazňuje klíčová sdělení, která chce předat svým uživatelům a potenciálním zákazníkům.

Mezinárodní kampaň vytvořila kreativní agentura VCCP Madrid a naplánovaly ji centrální a místní marketingové týmy (pražská VCCP na kampani nespolupracovala). Jedná se o omnichannel projekt v kombinaci statické a dynamické komunikace: začíná akcí Mimo domov – od 13. září do 28. listopadu s více než 1000 instalacemi v 8 městech po České republice. Současně startuje také digitální kampaň na platformách Facebook, Instagram, Youtube a Google Ads. Rozsáhlé plány jsou i pro reklamu v rádiích, která bude zahrnovat stanice jako Evropa 2, Kiss, Radio 1, Spin, Impuls, Rock Zone nebo Dance s více než 200 přehráváními na stanici denně.

„Tým Everli se zaměřuje na to, aby zákazníkům poskytl klid a bezproblémové nakupování potravin, které si oblíbí a kterému budou důvěřovat. Naši zákazníci mají přístup ke svým oblíbeným produktům ze svých oblíbených supermarketů a mohou si vybrat doručení ve stejný den a do jedné hodiny. Náš neuvěřitelný růst a expanzi jsme podpořili tím, že jsme tento slib tiše a důsledně plnili, ale protože se naše ambice a operace dále rozšiřují, je čas udělat hluk, a proto jsme rádi, že máme zkušenosti, znalosti a talent společnosti VCCP v čele našich plánů, jak naši značku přiblížit ještě většímu počtu zákazníků,“ říká Alex Sonnenberg, marketingový ředitel společnosti.

Odlišujícím prvkem služeb společnosti Everli má být absolutní pozornost věnovaná detailům, výběru každého jednotlivého produktu a každé interakci se zákazníkem. To je klíčové sdělení, které prostupuje celou komunikací nového positioningu značky, jsou vítězným mixem pro dokonalé nakupování a klíčem k zajištění co nejlepšího uživatelského zážitku.

„Chceme v zákaznících vzbudit zájem, aby službu vyzkoušeli. Kromě toho neustále plánujeme speciální promo akce a takzvané značkové cashbacky, tedy okamžité slevy při nákupu určitého množství výrobků nebo slevy za doručení,“ doplňuje za Everli ČR Anka Podkowinská-Tretyn.

Italské online tržiště s potravinami Everli vstoupilo na český trh na jaře tohoto roku. Své služby poskytuje ve dvanácti městech v ČR (Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, České Budějovice, Olomouc, Havířov, Kladno, Hradec Králové, Pardubice, and Ústí nad Labem) a v dalších čtyřech se představí v následujících měsících.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-03

MAM Exkluzivně v časopise

Jan Patawa, MV ČR
David Klimeš, NFNZ
Domi Alagia, DVTV

MAM Téma čísla

gaming_rytir_iStock_nový web-otvírák (50)
2025
Téma Ročenky 2024
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále
WEB_normal(10)
Souboj spotů osmifinále 2024
MAM Souboj spotů 2024 finále
MAM Souboj spotů 2024 semifinále