Vánoční kampaň Heureky se zaměří na prodlouženou dobu na vrácení nevhodných dárků

Nákupní rádce Heureka.cz spouští letošní vánoční kampaň dva měsíce před příchodem Vánoc. Kampaň pokračuje v úspěšném konceptu, ve kterém se opět zaměří na inspiraci, nově bude také zdůrazňovat benefity nákupu přes tlačítko Koupit na Heurece – prodloužení bezplatného vrácení zboží zdarma až na 90 dní.

Kampaň poběží od 25. října do 19. prosince v televizi na kanálech skupiny Nova, v displayi nakupovaném čistě programaticky přes DV360, na sociálních sítích (YouTube, Facebook, Instagram) a v newsletterech. Nebude chybět ani PR podpora. Kampaň běží zároveň ve všech zemích skupiny Heureka Group, s výjimkou Bosny a Hercegoviny.

Heureka v kampani akcentuje několik hlavních výhod, které online nákup s Heurekou má, hlavní linky se točí kolem inspirace a prodloužené bezplatné doby na případné vrácení nevhodných dárků. Největší problém nám dělá vybrat dárek pro partnera a rodiče, pomůže dárkový rádce.

„Výběr dárku nemusí být pro každého jednoduchou záležitostí. Podle našeho průzkumu* má osm z deseti internetových uživatelů v okolí někoho, pro koho se mu dárek nevybírá snadno. A nejvíce tápeme s partnery a rodiči. Náš inspirační dárkový rádce nabízí elegantní řešení, jak si výběr dárků, které udělají opravdu radost, zjednodušit,” popisuje koncept kampaně Jakub Šesták, brand manažer Heureky. Na webu darky.heureka.cz, který je součástí kampaně, najdou zákazníci tipy na osvědčené dárky. Ty vycházejí z datových predikcí a analýz, tipů od produktových specialistů Heureky i samotných uživatelů.

Prodloužená doba bezplatného vracení umožňuje nákup dárků včas

Dalším důležitým tématem kampaně je možnost v případě potřeby po Vánocích vrátit bezplatně i dárek, který jsme koupili už v říjnu. „Cílem kampaně je dostat do povědomí zákazníků, že při nákupu přes tlačítko Koupit na Heurece, platí možnost vrátit zboží zdarma až 90 dní po jeho nákupu. Je tak naprosto v pohodě začít řešit nákup vánočních dárků s předstihem, klidně už v říjnu,” dodává Jakub Šesták z Heureky. Letošní Vánoce budou pro e-shopy opět výzvou, a letos více než kdy jindy bude platit, že čím dříve se dárky nakoupí, tím lépe.

„Naším posláním v Heurece je, aby lidé na internetu nakupovali bezpečně, jednoduše, bez problémů a neutráceli zbytečně moc peněz,” shrnuje Jakub Šesták. Hlasem Heureky v Česku je hlas Kláry Klepáčkové, na Slovensku je to hlas Báry Chlebcové.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-21

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Odpovědnost
Beats for Love
úkolníček

MAM Exkluzivně v časopise

Hana Tran Phuong Tra
Tomáš Janča
GenZ a Golden Years
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC
T-Mobile tendr rytiri 01_nový web-otvírák - 2025-05-13T164541
MAM Souboj spotů duben
Holba
Madlove ADC