Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Produkty s logem? Osvědčená reklama!

myslně promyšlené propagační materiály zvyšují zájem klientů o nabídku značky

Jednou z mála českých společností zaměřujících se na široké portfolio kancelářských produktů, které nabízejí možnost umístění vlastního brandu klienta, je brněnský Karton P+P.

„Na trh jsme přišli již před 25 lety. Mnohé se změnilo, ale nejvíce nás těší zvyšující se zájem firem o produkty s vlastním designem. Je pěkné přijít do kanceláře a vidět tam originální kousky z lepenky, jakými jsou nejen šanony, pořadače složky či zápisníky, ale i kufříky a boxy, které navíc ukrývají český příběh,“ přiblížil stoupající poptávku majitel Kartonu P+P Pavel Klement.

Reklama
ČEZ

Právě originální předměty vyráběné na míru v České republice odlišují brněnský podnik od mnoha dalších výrobců. Od zdejších autorů pocházejí například i složky pro řidiče s logem věhlasné automobilky, které využívají den co den tisíce lidí.

„Mít vlastní logo na běžných artiklech v kanceláři je skvělý způsob, jak zvýšit povědomí o značce a připomenout se klientům a partnerům pokaždé, když tyto potřeby využijí. Poslouží jak zaměstnancům, tak i jako užitečné kancelářské dárky,“ vysvětlil majitel společnosti výhody zakázkové výroby. Produkty s brandem jsou lidem zkrátka stále na očích, denně v povědomí. Jedná se o pasivní reklamu a důmyslně promyšlené propagační materiály, které mohou zvýšit zájem klientů o nabízené služby.

“ Mít vlastní logo na běžných artiklech
v kanceláři je skvělý způsob, jak zvýšit
povědomí o značce a připomenout
se klientům a partnerům pokaždé, když tyto
potřeby využijí.

NA MÍRU VŠE Z PAPÍRU

Mít vlastní zápisník? Spíše samozřejmost než něco neobvyklého. „Je příjemný pocit, když firma věnuje svému zákazníkovi drobnou pozornost. I když se to nezdá, daná osoba se s předmětem setkává ještě častokrát po jednání, značku má pořád na očích. Mít vlastní poznámkový blok by mělo být samozřejmostí. Vyšší je i zájem o šanony a pořadače na míru, které dokážeme celé potisknout,“ prozradil obchodní manažer firmy Zdeněk Gistr.

Karton P+P vznikl roku 1996 jako malá firma o pěti lidech specializovaná na výrobu kartonových obálek a kancelářských a školních výrobků z PVC. Prvním licencovaným produktem pod touto značkou byl všemi oblíbený Krteček, v nabídce se však brzy po uvedení několika českých trháků začaly objevovat také celosvětové motivy. Karton P+P byl dokonce první obchodní partner v České republice, se kterým navázala spolupráci uznávaná společnost Disney.

Roku 2012 se firma rozrostla o značku Oxybag známou zejména zaměřením na předškolní batůžky, aktovky pro školáky a batohy pro starší děti i dospělé. Nemalý úspěch přinesla v roce 2018 značka Pastelini. Kolekce pastelově zbarvených kancelářských produktů si hned po uvedení na trh získala početnou klientelu. Není divu, Pastelini je nejen nadčasová a designově pestrá, ale i snadno omyvatelná. O rok později se na pultech obchodů začala objevovat také značka Oxylady, která přinesla nové módní doplňky pro ženy.

Zakázková výroba však stále zůstává důležitou součástí, a proto se portfolio služeb na míru neustále rozrůstá o nové možnosti. Jihomoravská společnost má v současné době přes 150 zaměstnanců a již dávno se řadí mezi špičku v oboru, což dokazují léta zkušeností a stovky spokojených klientů. Více informací naleznete na kartonpp.cz/zakazkova‑vyroba.
S papírem umíme Karton P+P.

Reklama
Abovalve
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)