Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Moser spustil kampaň k nové digitální platformě MyMoser

Sklářská manufaktura Moser v rámci rozvoje e-commerce představila inovativní nástroj – konfigurátor MyMoser. Zákazníci si nyní v on-line prostředí mohou navrhnout vlastní dílo značky Moser dle své představivosti. Spuštění konfigurátoru provází on-line kampaň, komunikace na sociálních sítích a v PR.

Sklárna Moser s tradicí delší než 160 let otevírá svět zakázkové výroby díky nové digitální technologii, která umožňuje personalizovat a customizovat v on-line prostředí křišťál Moser. V novém interaktivním konfigurátoru MyMoser si mohou zákazníci vytvořit originální skleněné dílo. Zvolí si velikost, barvu, rytinu či doplní dekorativní a nápojové sklo o oroplastiku nebo o monogram v různém provedení.

„Nový konfigurátor MyMoser nemá v segmentu ruční zakázkové výroby obdobu. Umožňuje nám více posílit tradiční značku Moser v digitálním světě. Věříme, že osloví nové i stávající zákazníky, kteří si chtějí hravou formou navrhnout a personalizovat skleněné dílo a zapojit svoji kreativitu,“ uvedla Martina Jirásková, marketingová ředitelka společnosti MOSER, a.s. a dodala: „MyMoser se bude postupně rozšiřovat o další produkty, dekory a nové možnosti konfigurace tak, aby se zákazníci měli dále na co těšit.“

Reklama
ČEZ

Digitální konfigurátor MyMoser je propojený s mezinárodním e-shopem, který společnost Moser provozuje na svých webových stránkách www.moser.com. Spuštění konfigurátoru předcházel téměř rok vývoje. Sklárna Moser na jeho vývoji spolupracovala s firmou FG Forrest, která navrhla řešení 3D fotorealistických rendrů a následné digitální vytvoření všech možných kombinací produktů, které se zákazníkům nabízí. Kampaň na MyMoser probíhá v on-line i off-line prostředí, na sociálních sítích a je doplněná o PR. Moser spolupracuje s agenturami Attention!Media, C3 Prague s.r.o., EMD Consultants, FG Forrest a weareginger.

Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)