V další velké brandové kampani si opět zahrál zakladatel a majitel internetové lékárny Vladimír Finsterle. Slibuje vrácení peněz, když rady lékárníků nepomohou.
První česká internetová lékárna poprvé investovala do velké brandové kampaně loni. Na tehdejší ironické ztvárnění apoték navazuje další brandovou kampaní, která chce vrátit respekt k profesi farmaceutů. Vrací do nabídky léků zodpovědnost lékárníků za službu o zdraví, garantuje vrácení peněz, pokud jimi doporučené produkty nezafungují.
Ve spotech kampaně, za níž stojí agentury Peppermint Digital a Peppermint Production s režií Pavla Soukupa, opět vystupuje Vladimír Finsterle, který e-shop Lékárna.cz před 22 lety založil a stále provozuje jako jediný majitel. „Za obsah služby prezentované ve spotu tak osobně ručí, svým jménem i tváří, nebojí se ukázat veřejnosti, podepsat pod svou celoživotní práci. Vždycky totiž měl a má v popředí potřeby zákazníka, pro kterého je dostupný a transparentní. To dneska v byznysu není běžné,“ komentuje ideu spotů Robert Arient, šéf marketingu Lékárna.cz.
Majitele prý museli k účasti v kampani přesvědčovat, jako lékárník se ale nakonec rozhodl za profesi i sdělení kampaní postavit osobně. „Dnes jsou lékárny bohužel jen obchody a kolem léčiv je velká marketingová diskotéka. Ale lékárníci nesmí ztrácet vážnost této profese, právě naopak: lékárenství může mít i nové role například v prevenci, identifikaci zdravotních rizik a zajištění adherence pacientů ke správnému užívání léků apod., a to chci svou osobním účastí v reklamních spotech sdělit. A garantovat to, že v Lékárna.cz poskytujeme rady výhradně v zájmu pacienta,“ uvedl Vladimír Finsterle.
Reklamní spoty běží na stanicích Nova Group do 24. listopadu a celoplošných rozhlasových stanicích.