Reklama
Reklama
Reklamní banner Acomware

Koncept řešení Vánoc od Happenee přináší firmám advent v 3D prostředí

Společnost Happenee si pro klienty a partnery připravila kampaň tematicky navazujících eventů ve virtuálním 3D prostředí. Jejich podobu si v živém webovém portálu může každý zákazník sestavit podle sebe. Je možné nachystat třeba adventní koncert nebo workshop, jak správně zabalit dárky.

Do samotného prostředí se účastníci snadno připojí skrze webový prohlížeč nebo mobilní aplikaci, kde je k nalezení veškeré info. Fantazii se meze nekladou ani při volbě vánoční 3D lobby, jež může být i na Staroměstském náměstí. Celá platforma se všemi naplánovanými událostmi pak bude protkána interakcí. Účastníky čeká postupné odkrývání obsahu, zapojení do charity, sledování videí a mnoho dalšího – tak aby se mohli spojit zaměstnanci ze všech koutů země nebo i světa. Happenee jednoduše umožní svým klientům prožít s kolegy vánoční atmosféru opravdu naplno a originálně.

„Myslíme si, že firemní Vánoce v podobě jednoho večírku jsou přežitek. Proto chceme všem umožnit pro své zaměstnance udělat něco navíc. V podstatě jsme vytvořili adventní kalendář. S tím rozdílem, že se v okýnkách nebude skrývat čokoláda, ale různé události napříč adventním obdobím a třeba i pozvánky na divadelní představení. Stejně tak je pro nás ovšem důležité, že díky virtuálnímu prostředí je možné například ukázat rozdíly v tradicích napříč regiony a každého snadno zapojit do interakce. Navíc lze takové Vánoce uspořádat nezávisle na tom, jaká je zrovna zdravotní situace v zemi,“ říká CEO a spoluzakladatel Happenee Zdeněk Hesoun.

Pomáhat a sdílet

Adventní platformu si lze představit jako jeden velký vánoční veletrh. Zákazník Happenee si může jednoduše navolit jednotlivé součásti, a tak si celý advent sestavit jako lego. Rozcestník, tedy 3D lobby, která ho nasměřuje na jednotlivé části, pak může mít podobu, jakou si sám zvolí. Ve výsledku může vypadat prakticky jakkoliv. K tomu, aby se kdokoliv z firmy zapojil, už jen stačí si stáhnout aplikaci nebo využít webový prohlížeč.

V lobby účastník uvidí hlavní pódium, které slouží pro vysílání videoobsahu, chat, hlasování nebo pokládání otázek. Okolo něj jsou umístěny virtuální stánky. Každý z nich se může stát zástupcem jednoho z regionů a po jejich rozkliknutí člověk uvidí například videa s místními tradicemi. Důležitou součástí lobby jsou ovšem také prvky, které mají sociální přesah. Jedním z nich je strom splněných přání, jehož prostřednictvím lze přispívat na charitu a vybírat projekty, které o Vánocích vyčarují pár úsměvů navíc. Zeď díků posléze umožňuje poděkovat zaměstnancům, kolegům a šéfům. Sdílet ovšem mohou kolegové i mezi sebou, například vánoční kanceláře nebo domácnosti, a to na zdi s příspěvky v podobě známé ze sociálních sítí.

„Mimo to, že díky naší platformě může být eventů celá řada, chceme zohlednit také ekologický aspekt. Virtuálních eventů totiž může firma uspořádat prakticky tolik, kolik bude chtít, a přitom nevyprodukuje žádný odpad. Nemusí se tedy zatěžovat s nepořádkem po jednom nebo více večírcích. Současně je pro nás velmi důležitá společenská odpovědnost a díky naší platformě se do rozhodování o výběru dobročinného projektu může zapojit každý. Stejně tak věříme, že se na portál během adventu bude každý rád vracet,“ dodává Hesoun.

Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-2025_6

MAM Exkluzivně v časopise

Adam Lazár
Jan Weisshäutel, Sprint
Unicorn Army

MAM Téma čísla

kina
Návrh bez názvu-8
spot_Nezapoment_ceska filharmonie_nový web-otvírák (63)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)
MAM Souboj spotů leden 2025
Česká spořitelna Kingdom Come: Deliverance II
Penny prsa
Super Bowl 2025 V_nový web otvírák doporučujeme (24)