Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Eduard Piňos přestoupil do agentury Accenture Interactive

Po více než roce, kdy byl šéfem digitálu agentury Optimist a staral se o globální kampaně Škody, je nyní seniorním manažerem digitálního marketingu v Accenture Interactive.

Expert na digitální marketing a strategický konzultant Eduard Piňos změnil působiště. Od října působí ve společnosti Accenture Interactive seniorní manažer digitálního marketingu, pomáhá rozvíjet efektivní marketing klientům z Česka, Slovenska, Maďarska a Rumunska.

Před tím rok a dva měsíce působil v kreativní agentuře Optimist, kde se z pozice „head of digital“ staral o globální projekty automobilky Škoda. Závěrem loňského roku zároveň odstartoval iniciativu agentur a nezávislých marketingových expertů k vytvoření očkovací kampaně, protože vládní komunikace byla neefektivní.

Reklama
ČEZ

„Poslední kapkou byla myšlenka ministerstva zdravotnictví, že očkování bude propagovat vyvracením dezinformací. Jsem přesvědčen, že je to špatný přístup, že není potřeba přesvědčovat zaryté odpůrce, ale asi čtvrtinu populace, která nemá s běžnou vakcinací problém, jen se ztrácí v mediální záplavě a v často protichůdných názorech odborníků,“ odůvodnil tehdy Piňos vznik iniciativy Cesta ven, z jejíhož hackathonu vznikla kampaň a komunikační strategie „Udělejme tečku“.

Piňos má více než patnáct let zkušeností s marketingem v Evropě, ale i jihovýchodní Asii. Zaměřuje se na efektivitu, která podle něj vychází ze správného mixu kreativity a výkonu. Před Optimistem pracoval více než dva roku v Mark BBDO Prague, kde byl šéfem plánování a následně externím konzultantem pro plánování a digitální strategii. Tou dobou byl též produktovým a marketingovým ředitelem start-upu mySpectroom.

Strategii, plánování a digitálu se věnoval i v agenturách Ogilvy, Nydrle Digital, Leo Burnett či Bison & Rose.

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)