Eduard Piňos přestoupil do agentury Accenture Interactive

Po více než roce, kdy byl šéfem digitálu agentury Optimist a staral se o globální kampaně Škody, je nyní seniorním manažerem digitálního marketingu v Accenture Interactive.

Expert na digitální marketing a strategický konzultant Eduard Piňos změnil působiště. Od října působí ve společnosti Accenture Interactive seniorní manažer digitálního marketingu, pomáhá rozvíjet efektivní marketing klientům z Česka, Slovenska, Maďarska a Rumunska.

Před tím rok a dva měsíce působil v kreativní agentuře Optimist, kde se z pozice „head of digital“ staral o globální projekty automobilky Škoda. Závěrem loňského roku zároveň odstartoval iniciativu agentur a nezávislých marketingových expertů k vytvoření očkovací kampaně, protože vládní komunikace byla neefektivní.

„Poslední kapkou byla myšlenka ministerstva zdravotnictví, že očkování bude propagovat vyvracením dezinformací. Jsem přesvědčen, že je to špatný přístup, že není potřeba přesvědčovat zaryté odpůrce, ale asi čtvrtinu populace, která nemá s běžnou vakcinací problém, jen se ztrácí v mediální záplavě a v často protichůdných názorech odborníků,“ odůvodnil tehdy Piňos vznik iniciativy Cesta ven, z jejíhož hackathonu vznikla kampaň a komunikační strategie „Udělejme tečku“.

Piňos má více než patnáct let zkušeností s marketingem v Evropě, ale i jihovýchodní Asii. Zaměřuje se na efektivitu, která podle něj vychází ze správného mixu kreativity a výkonu. Před Optimistem pracoval více než dva roku v Mark BBDO Prague, kde byl šéfem plánování a následně externím konzultantem pro plánování a digitální strategii. Tou dobou byl též produktovým a marketingovým ředitelem start-upu mySpectroom.

Strategii, plánování a digitálu se věnoval i v agenturách Ogilvy, Nydrle Digital, Leo Burnett či Bison & Rose.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Sazkabet
Spring Walk