Po více než roce, kdy byl šéfem digitálu agentury Optimist a staral se o globální kampaně Škody, je nyní seniorním manažerem digitálního marketingu v Accenture Interactive.
Expert na digitální marketing a strategický konzultant Eduard Piňos změnil působiště. Od října působí ve společnosti Accenture Interactive seniorní manažer digitálního marketingu, pomáhá rozvíjet efektivní marketing klientům z Česka, Slovenska, Maďarska a Rumunska.
Před tím rok a dva měsíce působil v kreativní agentuře Optimist, kde se z pozice „head of digital“ staral o globální projekty automobilky Škoda. Závěrem loňského roku zároveň odstartoval iniciativu agentur a nezávislých marketingových expertů k vytvoření očkovací kampaně, protože vládní komunikace byla neefektivní.
„Poslední kapkou byla myšlenka ministerstva zdravotnictví, že očkování bude propagovat vyvracením dezinformací. Jsem přesvědčen, že je to špatný přístup, že není potřeba přesvědčovat zaryté odpůrce, ale asi čtvrtinu populace, která nemá s běžnou vakcinací problém, jen se ztrácí v mediální záplavě a v často protichůdných názorech odborníků,“ odůvodnil tehdy Piňos vznik iniciativy Cesta ven, z jejíhož hackathonu vznikla kampaň a komunikační strategie „Udělejme tečku“.
Piňos má více než patnáct let zkušeností s marketingem v Evropě, ale i jihovýchodní Asii. Zaměřuje se na efektivitu, která podle něj vychází ze správného mixu kreativity a výkonu. Před Optimistem pracoval více než dva roku v Mark BBDO Prague, kde byl šéfem plánování a následně externím konzultantem pro plánování a digitální strategii. Tou dobou byl též produktovým a marketingovým ředitelem start-upu mySpectroom.
Strategii, plánování a digitálu se věnoval i v agenturách Ogilvy, Nydrle Digital, Leo Burnett či Bison & Rose.