Obuvnický řetězec CCC mění styl komunikace a marketingových kampaní. Od listopadu také kvůli tomu zahájí spolupráci s novou PR agenturou M Consulting.
Vztahy s influencery si bude nově CCC zajišťovat inhouse a z části prostřednictvím nové agentury M Consulting. Ta tím střídá agenturu MC Consultant Jany Hloubkové, která s řetězcem spolupracovala pět let. Starala nejen o komunikaci s médii, ale zaštiťovala i spolupráce s influencery. Právě na ně se CCC začalo velmi intenzivně zaměřovat už od roku 2018.
MC Consultant zůstane ve spojení se skupinou CCC i nadále prostřednictvím oděvního řetězce HalfPrice, kterému zajišťovala PR kampaň ke vstupu na český trh a otevření jejich první prodejny na konci září.
„V průběhu pětileté spolupráce se naše činnosti postupně rozšiřovaly. Lifestyle PR jsme doplnili dalšími aktivitami, mezi kterými v posledním roce dominovaly eventy a spolupráce s influencery. Právě silné vazby s influencery nám pomohly přežít uzavření prodejen během pandemie, rozjet e-shop a následně i vrátit zákazníky do obchodů,“ uvedla Jana Holoubková.