Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

CCC mění strategii a s ní i PR agenturu

Obuvnický řetězec CCC mění styl komunikace a marketingových kampaní. Od listopadu také kvůli tomu zahájí spolupráci s novou PR agenturou M Consulting.

Vztahy s influencery si bude nově CCC zajišťovat inhouse a z části prostřednictvím nové agentury M Consulting. Ta tím střídá agenturu MC Consultant Jany Hloubkové, která s řetězcem spolupracovala pět let. Starala nejen o komunikaci s médii, ale zaštiťovala i spolupráce s influencery. Právě na ně se CCC začalo velmi intenzivně zaměřovat už od roku 2018.

MC Consultant zůstane ve spojení se skupinou CCC i nadále prostřednictvím oděvního řetězce HalfPrice, kterému zajišťovala PR kampaň ke vstupu na český trh a otevření jejich první prodejny na konci září.

Reklama
MMcite

„V průběhu pětileté spolupráce se naše činnosti postupně rozšiřovaly. Lifestyle PR jsme doplnili dalšími aktivitami, mezi kterými v posledním roce dominovaly eventy a spolupráce s influencery. Právě silné vazby s influencery nám pomohly přežít uzavření prodejen během pandemie, rozjet e-shop a následně i vrátit zákazníky do obchodů,“ uvedla Jana Holoubková.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
SedímvKlidu