Televizní operátor v produktové kampani od agentury Grizzlink oslovuje potenciální zákazníky slevami.
V rámci podzimní kampaně se sloganem „Teď už vám nic neuteče“ dostanou všichni noví zákazníci Velký balíček v ceně 600 korun za cenu Malého (200 korun). Nabídka platí na první tři měsíce a zákazníci tak mohou celkem ušetřit 1200 korun. Součástí zvýhodněného předplatného je všech 121 stanic z Velkého balíčku (kromě stanic HBO). Televizní operátor se tak snaží oslovit potenciální zákazníky především na internetu a sociálních sítích. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, se kterou televize Telly spolupracovala již v minulosti.
„Novým sloganem podzimní kampaně chceme akcentovat, že díky stabilnímu signálu, HD kanálům a sedmidennímu archivu nepřijdou diváci o žádný pořad či sportovní přenos, navíc v nejvyšší dostupné přenosové kvalitě“ říká ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.
Zákazníci Telly mají k dispozici až 121 programů, z toho 79 v HD kvalitě, pořady mohou sledovat na čtyřech různých zařízeních. Telly nabízí příjem televizního signálu prostřednictvím satelitu nebo přes internetové připojení.