Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Teď už vám nic neuteče, říká operátor Telly v kampani

Televizní operátor v produktové kampani od agentury Grizzlink oslovuje potenciální zákazníky slevami.

V rámci podzimní kampaně se sloganem „Teď už vám nic neuteče“ dostanou všichni noví zákazníci Velký balíček v ceně 600 korun za cenu Malého (200 korun). Nabídka platí na první tři měsíce a zákazníci tak mohou celkem ušetřit 1200 korun. Součástí zvýhodněného předplatného je všech 121 stanic z Velkého balíčku (kromě stanic HBO). Televizní operátor se tak snaží oslovit potenciální zákazníky především na internetu a sociálních sítích. Za strategickým konceptem a produkcí kampaně stojí agentura Grizzlink, se kterou televize Telly spolupracovala již v minulosti.

„Novým sloganem podzimní kampaně chceme akcentovat, že díky stabilnímu signálu, HD kanálům a sedmidennímu archivu nepřijdou diváci o žádný pořad či sportovní přenos, navíc v nejvyšší dostupné přenosové kvalitě“ říká ředitel marketingu Telly Jan Schöppel.

Reklama
ČEZ

Zákazníci Telly mají k dispozici až 121 programů, z toho 79 v HD kvalitě, pořady mohou sledovat na čtyřech různých zařízeních. Telly nabízí příjem televizního signálu prostřednictvím satelitu nebo přes internetové připojení.

Reklama
MMcite
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)