Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Soutěž Flema Meda Awards zná finalisty

Na shortlistu soutěže oceňující kreativní přístup v mediálním plánování je 23 kampaní. S nejvíce projekty uspěly agentury Triad Adevrtising a Wavemaker Slovakia, ze zadavatelů Plzeňský prazdroj.

Z celkem 55 přihlášených projektů postoupilo do užšího výběru soutěže FLEMA Media Awards 23 kampaní v 11 kategoriích. Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z 81 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur. Vítěze porota vybere na setkání 22. října a vyhlášení výsledků proběhne také v říjnu.

Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury Triad Advertising (5 projektů) a Wavemaker Slovakia (4). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (6). Kompletní shortlist si můžete projít zde.

Reklama
ČEZ

„Dle hodnocení porotců byl letos přihlášené práce velmi kvalitní. Jsme rádi, že v Čechách i na Slovensku je taková konkurence, že i v komplikované době mají agentury a zadavatelé ambice a dobré nápady, a těšíme se na vášnivé diskuse porotců při výběru vítězů.“ říká Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.

Soutěží se celkem ve 14 kategoriích: v pěti kategoriích podle media typu, ve dvou průřezových), v šesti kategoriích Media&Insight a a jedné speciální kategorii – Nejodvážnější počin. Ta ocení autory a zadavatele, kteří projevili odvahu a odhodlali se ve své marketingové komunikaci k riskantním řešením. Také letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

Flema je pořádána společností Flemedia za podpory BigMedia, HyperCube, Nielsen Admosphere a GolfDigest.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)