Soutěž Flema Meda Awards zná finalisty

Na shortlistu soutěže oceňující kreativní přístup v mediálním plánování je 23 kampaní. S nejvíce projekty uspěly agentury Triad Adevrtising a Wavemaker Slovakia, ze zadavatelů Plzeňský prazdroj.

Z celkem 55 přihlášených projektů postoupilo do užšího výběru soutěže FLEMA Media Awards 23 kampaní v 11 kategoriích. Přihlášené práce hodnotila odborná porota, složená z 81 odborníků v oblasti mediálního plánování a marketingové komunikace z řad zadavatelů, médií a reklamních i mediálních agentur. Vítěze porota vybere na setkání 22. října a vyhlášení výsledků proběhne také v říjnu.

Nejvíce kampaní na shortlistu mají agentury Triad Advertising (5 projektů) a Wavemaker Slovakia (4). Ze zadavatelů se nejvíce dařilo Plzeňskému Prazdroji (6). Kompletní shortlist si můžete projít zde.

„Dle hodnocení porotců byl letos přihlášené práce velmi kvalitní. Jsme rádi, že v Čechách i na Slovensku je taková konkurence, že i v komplikované době mají agentury a zadavatelé ambice a dobré nápady, a těšíme se na vášnivé diskuse porotců při výběru vítězů.“ říká Hynek Cimoradský, managing partner pořádající společnosti Flemedia.

Soutěží se celkem ve 14 kategoriích: v pěti kategoriích podle media typu, ve dvou průřezových), v šesti kategoriích Media&Insight a a jedné speciální kategorii – Nejodvážnější počin. Ta ocení autory a zadavatele, kteří projevili odvahu a odhodlali se ve své marketingové komunikaci k riskantním řešením. Také letos Flema vyhlásí ocenění Inovativní autor, Inovativní zadavatel a Grand Prix za absolutně nejlépe hodnocenou kampaň.

Flema je pořádána společností Flemedia za podpory BigMedia, HyperCube, Nielsen Admosphere a GolfDigest.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-24

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Náborové kampaně
Chatbot
Sluha

MAM Exkluzivně v časopise

Martin Smejkal
MAM class Triad
Sedita kampaň
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)
Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
alzaAds_nový web-otvírák - 2025-06-05T135103
tesco_hlavni
Ceska cena za PR - Lemur_nový web otvírák doporučujeme (34)