Kampaň vznikala v nezvyklé v přímé produkční, herecké i hudební spolupráci se zadavatelem. Poběží na všech trzích, kde e-shop působí.
Nová kampaň e-shopu Kytary.cz od agentury Haze poběží v nejrůznějších jazykových mutacích na všech trzích, kde společnost působí. Jedná se tedy o Česko, Slovensko, Polsko, Rumunsko, Maďarsko, Německo, Rakousko, Francii, Španělsko, Nizozemsko, Itálii a Irsko. Na její tvorbě se zástupci zadavatele přímo podíleli. „Jsme taky muzikanti a dělat pro muzikanty je pro nás radost. Už na prvním setkání v sídle společnosti Kytary.cz v Modřanech jsme se domluvili, že to uděláme trochu jinak, než je v kraji zvykem,“ říká kreativní ředitel a jeden ze šéfů agentury Haze Jakub Hussar.
„Když sedíte v baráku, který je muzikantů plný, a ve kterém je i vlastní studio, přímá spolupráce se nabízí sama,“ dodává druhá hlava Haze, Martin Charvát.
Agentura tak dodala samotný kreativní koncept, ale jeho exekuce i produkce se dělala ruku v ruce s lidmi z Kytar. Štáb byl smíšený, muzikanti byli od klienta, postprodukce se finalizovala ve studiu Kytar v Modřanech. „Nejdříve jsme se té logistiky trochu báli, ale bylo to naopak zjednodušení. Třeba casting se dělal přímo v Modřanech,“ uvádí šéfka produkce Simona Angelis.
A šéf marketingu Filip Černý k celému projektu říká: „Ve spotech můžete vidět naše kolegy – zaměstnance Kytary.cz. Někteří ztvárnili hlavní role, jiní byli v komparzu, součástí štábu nebo se podíleli na postprodukci. Je to skvělý způsob, jak budovat týmového ducha a zapojit do marketingu celou firmu.“
Kampaň je určena pro online a sociální sítě, má image i prodejní část, funguje v několika formátech včetně bumperů a díky své jednoduchosti se dá rozvíjet dál a dál. „Pro každého z nás znamená muzika něco trochu jiného. Kampaň je tím tak flexibilní, že se s ní dá pracovat prakticky donekonečna“, dodává Černý.
Spoty se nasazují nyní a kampaň poběží zhruba dva měsíce, pak dojde k jejímu vyhodnocení. „Jsme s klientem domluvení, že pokud bude kampaň fungovat, bude se v ní pokračovat. Už máme vymyšlené další desítky exekucí, ale to je ještě hudba budoucnosti,“ uzavírá Charvát.
Vizitka kampaně:
Klient: Kytary.cz
Agentura (kreativa a produkce): Haze
Koncept: Martin Charvát
Copywriting: Martin Charvát, Jakub Hussar
Produkce: Simona Angelis, Tereza Hussarová
Režie: Jakub Hussar
Kamera: Martin Kubalec
Světla: Ondřej Pečenka
Postprodukce: Haze/Kytary.cz