Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Pivovar Krušovice si vybral Saatchi & Saatchi

Po vyhraném tendru kreativní agentura pro značku ze skupiny Heineken připraví nový dlouhodobý komunikační koncept.

Agentura Saatchi & Saatchi zvítězila ve výběrovém řízení na novou kreativní agenturu Královského pivovaru Krušovice. Pro značku ze skupiny Heineken připraví nový dlouhodobý komunikační koncept, který posílí prémiovou image značky a současně ji více přiblíží zákazníkům. První společná kampaň je naplánována na první pololetí 2022. Saatchi & Saatchi střídají v pozici kreativní agentury Krušovic agenturu DDB.

„Tendr na kreativní ATL agenturu jsme vypisovali téměř po čtyřech letech, kdy jsme byli v dobrých rukou agentury DDB Prague. Výběrové řízení bylo velmi náročné jak na agentury, tak i na klientské straně kvůli, řekl bych, nestandardnímu formátu. Ten spočíval ve vysokém počtu check-in schůzek, abychom si ověřili, jak by se nám s vybraným subjektem reálně pracovalo na denní bázi. Ve druhém kole předvedla agentura Saatchi & Saatchi zásadní strategický a kreativní posun, a proto jsme se rozhodli vydat se s ní na společnou královskou cestu za objevením pomyslného svatého grálu Krušovic,“ říká Jiří Coufal, senior brand manager značky Krušovice.

Reklama
ČEZ

„Na tomto vítězství si ceníme velké angažovanosti klienta ve výběrovém řízení. Celý tendr nebyl jen o nalezení správné koncepční cesty, jak odlehčenou a atraktivní formou komunikovat nový positioning značky, ale z velké části se jednalo také o zkoušku toho, jak bude vypadat každodenní spolupráce mezi klientem a agenturou. Klíčem k úspěchu se proto stala i naše schopnost posouvat se v přemýšlení s každým feedbackem po prezentacích a či tissue callech,“ řekla k tendru Lucie Garbienová, výkonná ředitelka Saatchi & Saatchi.

Reklama
MMcite
Reklama
MMcite
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Diana Hlaváčová, Seznam
MAM class prompty Ipsos
Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Effie_novy-web-otvirak (2)