Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Nechutná, ale funguje, tvrdí Alavis Maxima v novém spotu

Přípravek na kloubní výživu Alavis Maxima Triple Blend bude s kampaní od agentury Czech Promotion na obrazovkách do poloviny prosince.

Výraznost a opravdovost jsou hlavní rysy nového hraného spotu na kloubní přípravek Alavis Maxima Triple Blend. Masivní kampaň, pod kterou je podepsaná agentura Czech Promotion, běží na ČT a kanálech Nova Group a Primy od 20. srpna až do poloviny prosince.

Kampaň navazuje na velmi úspěšný koncept ,Nechutná, ale funguje‘. Agentura Czech Promotion na ní spolupracovala s režisérem Jaroslavem Zderadičkou z Film Zličín Company.

Reklama
ČEZ

„Televizní reklamu podpoří od září i online kampaň. Produktová video reklama poběží na portálu Seznam.cz,“ doplnil Gabriel Berzsi z online divize Czech Promotion.

Vizitka kampaně:

Klient: Alavis Maxima

Agentura: Czech Promotion

Režie: Jaroslav Zderadička

Reklama
Know
Reklama
Know
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)