Globální poskytovatel platebních technologií spustil kampaň Seznamte se, Visa. Chce být pro každého.
Společnost Visa se nově představuje s modernizovanou značkou v kampani Seznamte se, Visa. Její součástí je minutový globální spot od režiséra Malika Hassana Sayeeda pod vedením kreativní agentury Wieden+Kennedy. Ten doplní série kratších spotů a fotografií. Společnost na jejich tvorbě spolupracovala s fotografkou Camillou Falquez a argentinským týmem režisérů Pantera & Co (Brian Kazez, Pato Martinez a Francisco Canton), aby živě zachytili momenty jako hledání nových možností placení, propojování lokálních obchodníků s globálními prodejci, proměna vedlejších prací v celosvětovou senzaci či • Vytváření budoucnosti, kde si za krypto budete moci koupit zajímavé věci.
„Lidé si myslí, že Visu znají. Zákazníci i podnikatelé věří v sílu oněch čtyř písmen a vidí je pokaždé, když otevřou peněženku, platí u stánku, v obchodě nebo na internetu. Už ale neví, že tato čtyři písmena řídí nejdynamičtější síť lidí, partnerů a produktů,“ říká Lynne Biggar, výkonná viceprezidentka a šéfka marketingu Visa. „Naším posláním je zajistit, aby Visa nebyla vnímána pouze jako poskytovatel platebních karet, ale aby ji lidé viděli i jako důvěryhodnou síť, která žene obchod kupředu.“
Nová identita značky Visa pracuje s novým fontem, svěžejšími barvami i aktualizovaným logem. To má vyjadřovat poslání společnosti, která si zakládá si na důvěře, bezpečí, přijetí a inkluzi. Modernizovaná a dynamická vizuální identita je z dílny předního designéra Mucho. Kampaň „Seznamte se, Visa“ přináší první letmé pohledy na proměněnou vizuální identitu značky, která bude během letoška k vidění na všech místech, kde Visa působí.