Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Vinařský fond chystá tendr. Agentury si rozdělí zhruba 100 milionů korun

Vinařský fond bude brzo vybírat agentury pro komunikační kampaň pro podporu vín z Moravy a z Čech pro období od roku 2022 do roku 2025. Poptávat bude služby strategické a kreativní agentury, produkční služby a mediální agenturu.

Rozpočet na zmíněné období odhaduje fond na zhruba 100 milionů korun celkem pro všechny tři odnože kampaně. Marketingovou, produkční i mediální. Zástupci Vinařského fondu zatím absolvovali předběžnou tržní konzultaci a nyní finalizují zadávací dokumentaci.

Doposud marketingovou část zajišťovala agentura McCann, mediální agenturou je aktuálně MQI Brno.

Reklama
Know

„Tentokrát hledáme, kromě mediální agentury, která by měla mít silnou vyjednávací pozici na trhu, nějaké štiky. Doba se od minulé zakázky změnila, předpokládáme, že se budou účastnit i menší agentury. Zatímco v minulém období bylo ústředním tématem spojení vína a jídla, tentokrát, s ohledem na vývoj kolem pandemie, se chceme soustředit na patriotismus spojený s vinařstvím a představování práce vinařů,“ sdělil MAM ředitel Vinařského fondu Jaroslav Machovec.

Machovec si zároveň od rozdělení tendru slibuje úsporu, avizovaná částka se nakonec nemusí úplně vyčerpat. Vinařský fond je financován od samotných vinařů, kteří do něj z každého vyprodukovaného litru posílají padesát haléřů. Dostává i dotace od krajských samospráv, zejména Jihomoravského kraje, kde se nachází 95 procent vinic. Největší příjem tvoří prostředky od resortu zemědělství, který na roční bázi fondu „přihodí “ jednou tolik, kolik si sám vydělá.

„Předpokládám, že výběrové řízení vypíšeme na konci srpna, “ uzavírá Machovec s tím, že fond plánuje dál pracovat se všemi mediatypy, včetně TV.

Reklama
ČEZ
Reklama
ČEZ Vánoce
Reklama
ČEZ Vánoce
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-49

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Šlechta a Michal Bubeníček, POPAI Forum 2024
Vstupní body do kategorie
LiDay 2024

MAM Téma čísla

WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
ctv
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Otvirak web – 1440x400(46)