Klienti agenturní sítě budou mít jako první přístup k novým obchodním nástrojům TikToku, ten získá větší vhled do chování zákazníků a potřeb značek.
Síť pro sdílení videí TokTok oznámila globální partnerství s agenturní sítí Publicis Groupe, která má oběma stranám pomoci lépe využívat rozvíjející se nákupní trendy na sociálních sítích. Klienti Publicisu díky tomu získají jako první přístup k novým byznysovým nástrojům, které budou moci otestovat.
Jedním z takových je program Community Commerce Sprint. „Jedná se o na míru vytvořený inkubátor, který pomůže značkám připravit efektivní kampaně na TikToku před důležitou vánoční sezónou. V několikatýdenním programu získají přístup k podpoře od expertů TikToku,“ uvedla síť v oznámení o partnerství.
„Propojení obsahu a obchodu nabízí neuvěřitelné množství příležitostí, zvlášť když je to podpořené duchem autenticity a komunity, která na TikToku roste organicky,“ uvedla k partnerství Helen Lin, chief digital officer v Publicis Groupe.
TikToku partnerství přináší prostřednictvím kampaní vytvořených s Publicisem větší vhled do chování zákazníků a jejich nákupních zvyků, o což bude moci obohatit své analytické nástroje. Stejně tak získá přehled o tom, co od TikToku potřebují brandy. Bude také zároveň moci rozšířit monetizaci obsahu sítě, zvlášť prostřednictvím přímých nákupů v aplikaci
Podobné partnerství už s TikTokem uzavřela začátkem letošního roku síť WPP, která tak získala přednostní přístup k vyvíjeným marketingovým a reklamním nástrojům.