Reklama
Megaboard
Search
Close this search box.

Komerční banka se v  udržitelné kampani ptá: O CO2 jde?

Letní kampaň běží s recyklovaným spotem v TV, online i venkovní reklamě. Zahrnuje i se spolupráci s influencery, v jejichž čele stojí Ben Cristovao.

Kampaň běží od 1. července ve třech fázích. Začal ji teaser zaměřený na širokou veřejnost, pokračuje edukací a zakončí ji představení konkrétních aktivit banky, a to i v produktové sféře. Veškeré aktivity v rámci kampaně se sbíhají na stejnojmenné stránce kampaně „OCO2JDE“. Zde je mimo jiné umístěno osm videí představujících pod heslem Otevřeně udržitelně klíčové oblasti problematiky. Hovoří v nich významní čeští odborníci, jako jsou prof. Michal Marek, ředitel Centra výzkumu globální změny Akademie věd ČR, ředitel ČHMÚ Marek Rieder nebo Soňa Jonášová z INCIEN.

Součástí projektu je recyklovaný TV spot, jenž vznikl sestříháním již vysílaných reklam, OOH část, jež využívá recyklovaný papír či online aktivity. Setkat se ní bude možné i na festivalu Rock for People. Ambasadorem kampaně je Ben Cristovao, spolupráci ale banka navázala i s dalšími influencery – Miou Doxanskou a Blankou Pilátovou.

Reklama
Know

Kreativní idea kampaně, která poběží do konce prázdnin, pochází od agentury KPA One. Za kampaní stojí agentura Momentum, PHD zajišťovala mediamix a o PR část se stará Crest Communications.

Reklama
ČEZ
Reklama
Reklama
MMCITE
Ipsos
MAM_SOME_800x1068_cover-50

MAM Exkluzivně v časopise

Michal Vodák_Notino_nový web-otvírák (36)
Michaela Suráková, Atmedia
Jan Michálek v podcastu Hype-Cast

MAM Téma čísla

Návrh bez názvu-127
WEB_normal(1)
iStock - efektivita - sto procent -nový web-otvírák (13)
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)
Návrh bez názvu-130
Action
Miloň Čepelka, Kitl
Effie_novy-web-otvirak (2)