Letní kampaň běží s recyklovaným spotem v TV, online i venkovní reklamě. Zahrnuje i se spolupráci s influencery, v jejichž čele stojí Ben Cristovao.
Kampaň běží od 1. července ve třech fázích. Začal ji teaser zaměřený na širokou veřejnost, pokračuje edukací a zakončí ji představení konkrétních aktivit banky, a to i v produktové sféře. Veškeré aktivity v rámci kampaně se sbíhají na stejnojmenné stránce kampaně „OCO2JDE“. Zde je mimo jiné umístěno osm videí představujících pod heslem Otevřeně udržitelně klíčové oblasti problematiky. Hovoří v nich významní čeští odborníci, jako jsou prof. Michal Marek, ředitel Centra výzkumu globální změny Akademie věd ČR, ředitel ČHMÚ Marek Rieder nebo Soňa Jonášová z INCIEN.
Součástí projektu je recyklovaný TV spot, jenž vznikl sestříháním již vysílaných reklam, OOH část, jež využívá recyklovaný papír či online aktivity. Setkat se ní bude možné i na festivalu Rock for People. Ambasadorem kampaně je Ben Cristovao, spolupráci ale banka navázala i s dalšími influencery – Miou Doxanskou a Blankou Pilátovou.
Kreativní idea kampaně, která poběží do konce prázdnin, pochází od agentury KPA One. Za kampaní stojí agentura Momentum, PHD zajišťovala mediamix a o PR část se stará Crest Communications.