Komerční banka se v  udržitelné kampani ptá: O CO2 jde?

Letní kampaň běží s recyklovaným spotem v TV, online i venkovní reklamě. Zahrnuje i se spolupráci s influencery, v jejichž čele stojí Ben Cristovao.

Kampaň běží od 1. července ve třech fázích. Začal ji teaser zaměřený na širokou veřejnost, pokračuje edukací a zakončí ji představení konkrétních aktivit banky, a to i v produktové sféře. Veškeré aktivity v rámci kampaně se sbíhají na stejnojmenné stránce kampaně „OCO2JDE“. Zde je mimo jiné umístěno osm videí představujících pod heslem Otevřeně udržitelně klíčové oblasti problematiky. Hovoří v nich významní čeští odborníci, jako jsou prof. Michal Marek, ředitel Centra výzkumu globální změny Akademie věd ČR, ředitel ČHMÚ Marek Rieder nebo Soňa Jonášová z INCIEN.

Součástí projektu je recyklovaný TV spot, jenž vznikl sestříháním již vysílaných reklam, OOH část, jež využívá recyklovaný papír či online aktivity. Setkat se ní bude možné i na festivalu Rock for People. Ambasadorem kampaně je Ben Cristovao, spolupráci ale banka navázala i s dalšími influencery – Miou Doxanskou a Blankou Pilátovou.

Kreativní idea kampaně, která poběží do konce prázdnin, pochází od agentury KPA One. Za kampaní stojí agentura Momentum, PHD zajišťovala mediamix a o PR část se stará Crest Communications.

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

Ipsos

AKTUÁLNÍ VYDÁNÍ

MAM_SOME_800x1068_cover-2025-45

Týdně vám přinášíme exkluzivní obsah z oboru a shrnujeme pro vás to podstatné. Staňte se součástí komunity, která nepřestává hledat cesty, jak lépe a efektivněji komunikovat.

MAM Téma čísla

Mají veřejnoprávní média smysl?
Proč mladí nečtou zprávy?
Marketing ve sportu

MAM Exkluzivně v časopise

Kosta Schneider_Publicis Groupe_Credits Matouš Bláha, Publicis Groupe_2
Paul Holmes Forum Media
NORA
Ipsos

MAM Další zajímavé čtení

Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet
Brand Strategy
McDonald’s sýrovka
Spring Walk
Sazkabet